Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

Πάνω από 1.800 επισκέπτες στο 100% Hotel Workshop Tour σε Ελλάδα και Κύπρο

Με τελευταίους σταθμούς τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Λεμεσό ολοκληρώθηκε το δεύτερο 100% Hotel Workshop Tour, προσελκύοντας πάνω από 1800 επισκέπτες σε 10 σημαντικούς προορισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η ταλαντούχα ομάδα ομιλητών, η Hotelier Academy και τα στελέχη της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας του 100% Hotel Show, απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια από τους επισκέπτες των workshops, αφού οι παρουσιάσεις, καθώς και η διοργάνωση του event, είχαν τα χαρακτηριστικά ενός international θεσμού.

Καλύπτοντας μια εκτενή γκάμα πληροφοριών σχετικά με την ανάπτυξη ενός Boutique Ξενοδοχείου, από την Αρχιτεκτονική Μελέτη μέχρι και το Digital Marketing, η Μαίρη Σφυράκη, ο Ζένιος Ζένιου, ο Δημήτρης Ζέλιος και ο Γιάννης Κουτσόπουλος κάλυψαν συνολικά 88 ώρες παροχής τεχνογνωσίας, με τους επισκέπτες να εντυπωσιάζονται από το πραγματικά υψηλό επίπεδο των πληροφοριών που οι ομιλητές παρουσίασαν.

Το ειδικό Set Up του Workshop με την επιμέλεια της Hotelier Academy προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση, αφού οι παρεμβάσεις του Νίκου Σ. Μοράντη ενίσχυαν τη διαδραστικότητα και την κατανόηση του περιεχομένου, ενώ η σταθερή παρουσία τού διοργανωτή της δράσης, Δημήτρη Αντωνάκου, υπογράμμιζε τη σοβαρή επένδυση του 100% Hotel Show για τη δημιουργία ενός θεσμού που ήρθε να εξελίξει την Ελληνική Ξενοδοχειακή αγορά.

Με την υποστήριξη όμως σημαντικών στελεχών της εταιρείας Demand Fairs & Media, όπως η Δέσποινα Αυγουστίδου και η Μαρία Μαραγγιανού, το workshop απέκτησε μια εκθεσιακή αίσθηση, εξασφαλίζοντας την παράλληλη παρουσία σημαντικών εταιρειών που έδιναν λύσεις στα ξενοδοχεία που επισκέφθηκαν το event.

Η διοργάνωση απέκτησε επίσης και ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα, αφού σημαντικοί επαγγελματίες όπως ο Πέτρος Δράνιας από τη Vimar, η Νάνσυ Δασκάλου από τη Scent και ο Βάιος Μπλάτζιος από την LG παρουσίασαν Case Studies σε όλη τη διάρκεια του Tour, ενώ ανά προορισμό συμμετείχαν και special guests από δημοφιλείς υπηρεσίες, όπως η IFI, η Europa, η WeRcom, η Imperial Strom και η εταιρεία Κυπριώτης. Σημαντική όμως ήταν και η παρουσία της Αιμιλίας Βλάμη, υπεύθυνης του σήματος Boutique Hotel του ΞΕΕ, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα που απαιτούνται για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων με το νέο σήμα.

Η μεγάλη αυτή παραγωγή του 100% Hotel Show με πάνω από 30 συντελεστές, αποτελεί τη μεγαλύτερη ενέργεια σε επίπεδο εκπαιδευτικής περιοδείας, στο πλαίσιο μιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό σημείο αναφοράς για την εξέλιξη της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς. Οι ημερομηνίες και οι προορισμοί για το τρίτο 100% Hotel Workshop Tour αναμένεται να ανακοινωθούν στο 100% Hotel Show του Νοεμβρίου, όπου θα αποκαλυφθεί και η νέα θεματολογία.

 

Τι δείχνουν οι τάσεις στην ξενοδοχειακή ανάπτυξη;

Έχοντας έρθει σε επαφή με ένα σημαντικό κομμάτι νέων επενδύσεων, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και κάποιες διαπιστώσεις σε σχέση με την εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς, ειδικά στο κομμάτι των Boutique καταλυμάτων.

Είναι γεγονός ότι πλέον, οι πιθανοί επενδυτές είναι πιο συνειδητοποιημένοι και αναζητούν ουσιαστικές μεθόδους ανάπτυξης των ξενοδοχείων. Πέρα από το Design και την Αρχιτεκτονική, που αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο στη δημιουργία ενός επιτυχημένου ξενοδοχείου, σημαντική ενέργεια δίνεται και στη διαμόρφωση ενός στρατηγικού concept, αλλά και αναβαθμισμένων εμπειριών.

Αν και αποτελούν ήδη την πιο advanced επιχειρηματική ομάδα της Ελλάδας, οι ξενοδόχοι εξελίσσονται ακόμη περισσότερο και ενισχύουν το ρόλο τους, αναδεικνυόμενοι στους βασικούς υποστηρικτές της Ελληνικής οικονομίας και αποδεικνύοντας ότι το έργο τους έχει πλέον απτή συνεισφορά στη συνολική εξέλιξη της χώρας.

Με το digital marketing να αποτελεί καθημερινό εργαλείο, οι ξενοδόχοι γίνονται ενεργοί προωθητές του Ελληνικού Τουρισμού, ενώ το αναβαθμισμένο service αποτελεί κίνητρο, ώστε ο ταξιδιώτης να επιστρέψει και να ενισχύσει σημαντικά τον τουριστικό μηχανισμό.

Προβληματισμό όμως εξακολουθεί να προκαλεί η έλλειψη ενός συνολικού πλάνου, που θα βοηθήσει τον ξενοδόχο να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και θα ενισχύσει το συνολικό του αποτέλεσμα στην ανάπτυξη της Τουριστικής βιομηχανίας.

Τέλος, αν και οι Βίλες και τα Airbnb καταλύματα έχουν μια σημαντική τάση ανάπτυξης, ο Ξενοδόχος ως ο πλέον έμπειρος επαγγελματίας του Τουρισμού ανακτά και πάλι τα ηνία, διαμορφώνοντας ο ίδιος τις νέες τάσεις στο χώρο της φιλοξενίας στην Ελλάδα.

Η επόμενη χρονιά αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, με επίκεντρο περισσότερο την ανάπτυξη των έμψυχων υπηρεσιών και τη βελτίωση του Experience Design, αφού οι υποδομές πλέον έχουν φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο σε αρκετά καταλύματα.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram