Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025

Η Panadvert παρουσιάζει τα κορυφαία ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για το 2023

Στην τελευταία της έρευνα για το 2023, η Panadvert, το βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing καθώς και στην παραγωγή περιεχομένου για τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο, καταδεικνύει τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στη Θεσσαλονίκη.

Το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο προορισμό προήλθε από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η πόλη είναι ένας εξαιρετικά ανερχόμενος προορισμός που έχει προσελκύσει πολλές επενδύσεις στο συγκεκριμένο κλάδο, με πολλά νέα ξενοδοχεία να έχουν εμφανιστεί σε αρκετά μικρό χρονικό διάστημα.

Για να ολοκληρωθεί η παρούσα μελέτη, χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης PRSI της Panadvert, ένας λογαριθμικός δείκτης Σχετικής Δύναμης, ο οποίος αντανακλά τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand λαμβάνοντας υπόψη αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

 

 

Η τελική κατάταξη για το 2023 έχει ως εξής:

1. Makedonia Palace

2. Electra Palace Thessaloniki

3. Hyatt Regency Thessaloniki

4. Capsis Hotel Thessaloniki

5. MonAsty, Thessaloniki, Autograph Collection

6. City Hotel Thessaloniki

7. ONOMA Hotel

8. Imperial Palace Classical Hotel Thessaloniki

9. Holiday Inn Thessaloniki, An IHG Hotel

10. Vanoro Hotel

Τα 10 κορυφαία ξενοδοχειακά brands της Θεσσαλονίκης είναι μια «μίξη» από ξενοδοχεία που υπάρχουν στην πόλη εδώ και δεκαετίες και νεοεισερχόμενους «παίκτες».

Σύμφωνα με το PRSI, το 5άστερο Makedonia Palace είναι το πιο δημοφιλές ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη φέτος, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης δεκάδας αποτελείται επίσης από ξενοδοχεία πέντε αστέρων.

Ο CEO της Panadvert, Γιάννης Γιαννάτος, ανέφερε πως «Η κυριαρχία των πολυτελών ξενοδοχείων 5 αστέρων στις πρώτες 10 θέσεις υποδηλώνει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για καταλύματα υψηλών προδιαγραφών στη Θεσσαλονίκη. Η μακροχρόνια παρουσία, όπως είδαμε με το Makedonia Palace και το Electra Palace στις δύο πρώτες θέσεις, ανταμείβεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υποτιμάται η επένδυση στο ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς έχει σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου, όπως μας έδειξε το Vanoro Hotel, για παράδειγμα, που άνοιξε μόλις πριν δύο χρόνια και συμπεριλαμβάνεται στην κορυφαία δεκάδα. Η παρούσα έρευνα είναι ένας πολύτιμος οδηγός για τους ξενοδόχους και τους ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τις κινήσεις του κλάδου, να αξιοποιήσουν τις τάσεις της αγοράς και να εδραιώσουν τη θέση τους σε αυτόν τον ανταγωνιστικό προορισμό».

 

Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert .