Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025

H Panadvert σε συνεργασία με την ισπανική εταιρεία Garay Talent προσκάλεσε στην Ελλάδα τη διάσημη Iσπανίδα ηθοποιό Ursula Corbero για να προωθήσει μέσω των social media τα ξενοδοχεία που ανήκουν στους πελάτες της.

Παγκοσμίως γνωστή ως «Tokyo» από το ρόλο της στη δημοφιλέστατη σειρά του NETFLIX «La Casa De Papel» (αγγλικός τίτλος «Money Heist») πέρασε λίγες ημέρες θαυμάζοντας την αιώνια λιακάδα του ελληνικού καλοκαιριού μακριά από το βεβαρημένο πρόγραμμα και τα απαιτητικά γυρίσματα. Η σειρά στην οποία πρωταγωνιστεί παρακολουθείται από εκατομμύρια τηλεθεατών σε όλο τον πλανήτη, ενώ έχει ανακηρυχθεί η δημοφιλέστερη μη-αγγλόφωνη (ξενόγλωσση) σειρά του τηλεοπτικού δικτύου Netflix. Ενδεικτικό του ότι η φήμη της ηθοποιού ως «Tokyo» εκτοξεύτηκε είναι και το γεγονός ότι το instagram account της (@ursulolita) ακολουθείται από 5.5 εκατομμύρια followers.

Η Ursula Corbero κατά τη διάρκεια της ολιγοήμερης παραμονής της στην Ελλάδα, διέμεινε σε τρία ξενοδοχεία (σε Αθήνα, Μύκονο και Σαντορίνη) που ανήκουν στο πελατολόγιο της Panadvert. Πιο συγκεκριμένα, έζησε από κοντά την εμπειρία της διαμονής στο Electra Metropolis Athens, στο Canaves Oia Luxury Resorts & Villas στη Σαντορίνη και στο Kensho Boutique Hotel & Suites της Μυκόνου.

Από την ενέργεια αυτή τα εντυπωσιακά αποτελέσματα αποτυπώθηκαν και στα social media accounts των τριών ξενοδοχείων που διαχειρίζεται η Panadvert. Κατά τη διάρκεια της διαμονής της star δημοσιεύτηκαν στο instagram account της ίδιας τέσσερα posts τα οποία συνολικά «μαγνήτισαν» 1.406.465 likes. Παράλληλα δημιουργήθηκαν επτά stories από την ίδια που συγκέντρωσαν συνολικά περίπου 7.000.000 views. Πιο συγκεκριμένα: Το ένα post της κας Corbero για το Kensho Boutique Hotel & Suites συγκέντρωσε 376.498 likes, το πρώτο post για το Canaves Oia Luxury Resorts & Villas έφερε 113.770 likes και το δεύτερο 416.200. Από την άλλη το short video – post της @ursulolita για το Electra Metropolis Athens απέσπασε 1.4 εκατ. views.

Συνολικά οι τρεις λογαριασμοί Instagram των ξενοδοχείων απέκτησαν 12.000 νέους followers μέσα σε δύο ημέρες.

Η Panadvert προγραμματίζει την υλοποίηση άλλων δύο ενεργειών με τη συμμετοχή διάσημων προσωπικοτήτων μέσα στο 2018.