Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Panadvert: Έρευνα για τα πιο δημοφιλή brands της Μυκόνου

Έρευνα σχετικά με τα κορυφαία brands στον κλάδο του τουρισμού (ξενοδοχεία και clubs/εστιατόρια) στη Μύκονο, διεξήγαγε πρόσφατα, η ομάδα Performance and Data Analysis του βραβευμένου boutique marketing agency Panadvert.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, ανέλυσε δεδομένα για τα τελευταία τέσσερα χρόνια από περίπου 7.000.000 αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκειμένου να μετρήσει το μέγεθος της δημοτικότητας του brand της κάθε επιχείρησης.

Με αυτά τα δεδομένα, δημιούργησε ένα λογαριθμικό δείκτη Σχετικής Δύναμης (PRSI), ο οποίος αντανακλά τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ποια είναι τα ισχυρότερα brands στη Μύκονο;

Σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Δείκτη, είναι προφανές ότι ένα ισχυρό brand στη Μύκονο δεν περιορίζεται μόνο σε ξενοδοχεία, καθώς αρκετά εστιατόρια και clubs έχουν επίσης δημοτικότητα με την πάροδο του χρόνου.

Συνδυάζοντας τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια/clubs, η τελική κατάταξη των πιο δημοφιλών brand έχει ως εξής:

1. Cavo Tagoo Mykonos

2. Scorpios Mykonos

3. Mykonos Blu – Grecotel Boutique Resort

4. Nammos Mykonos

5. Mykonos Grand Hotel & Resort

6. Santa Marina – A Luxury Collection Resort – Mykonos

7. Tropicana Club

8. Bill & Coo Suites and Lounge -The Leading Hotels of the World

9. Branco Mykonos

10. Cavo Paradiso

11. Super Paradise Beach Club

 

Τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στη Μύκονο

Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πελατολογίου της Panadvert αποτελείται από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εμφανίζει στην έρευνα μια διαφορετική κατάταξη με τα καταλύματα μόνο:

Το Cavo Tagoo Mykonos βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με σχεδόν τριπλάσια δύναμη, σύμφωνα με τον PRSi, σε σύγκριση με το δεύτερο σε κατάταξη brand, το Mykonos Blu.

Το Cavo Tagoo έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτοντας λογαριασμό στο Instagram με 2.000.000 followers.

Αυτό αποτελεί απόδειξη της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την οικοδόμηση ενός brand. Παράλληλα και, το Bill & Coo Suites and Lounge ή το Branco Mykonos έχουν αξιοποιήσει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ για να ανέβουν στην ιεραρχία.

 

Οι Movers

Εντυπωσιακό σε αυτή τη μελέτη είναι ότι η δύναμη του brand awareness μπορεί να αυξομειώνεται με την πάροδο του χρόνου, με ορισμένα brands να κερδίζουν ή να χάνουν τη δημοτικότητά τους.

Επίσης στην έρευνα καταδεικνύεται η σημαντικότητα της δαπάνης σε digital marketing, όπως επίσης και της παλαιότητας ενός ξενοδοχείου ή ενός εστιατορίου ή το αν ανήκει σε κάποια γνωστή αλυσίδα που και αυτό του προσδίδει άλλο ένα πλεονέκτημα, χωρίς όμως αυτό να είναι πια πανάκεια εφόσον παρουσιάζονται και παραδείγματα από ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων, που χωρίς σοβαρές ενέργειες Marketing δεν καταφέρνουν να ανέβουν ψηλά στη λίστα.

Όπως μας τόνισε ο Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert:

«Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου».

Απαραίτητη πλέον η ισχυρή επωνυμία

H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ για ισχυρό brand awareness.

Με απαραίτητο στοιχείο στις επιχειρήσεις του τουρισμού, να παραμένουν ενήμερες σχετικά με τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη δημιουργία μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.

Αυτό θα τους δώσει αφενός πλεονέκτημα για καλύτερη τιμολογιακή πολιτική, αλλά και ασφάλεια σε περιόδους που ο τουρισμός δεν θα πηγαίνει τόσο καλά.

 

Διαβάστε την πλήρη έρευνα της Panadvert ΕΔΩ.