Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Palmera Beach Hotel & Spa: Πάνω από 1 εκατ. online έσοδα το 2022 με τη συνεργασία της RevitUp

Όσο θετικά και εάν ήταν τα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό το 2022, αλλά και τα μηνύματα για την τουριστική σεζόν του 2023, είναι γνωστό το βασικό πρόβλημα του ελληνικού (και όχι μόνο) ξενοδοχειακού προϊόντος – η εξάρτηση από τους μεγάλους tour operators, οι οποίοι ακόμη ελέγχουν το κύριο μέρος της ζήτησης.

Αυτό μπορεί να αλλάξει/επηρεαστεί με τους απευθείας (online) επισκέπτες, είτε με κράτηση μέσω των ηλεκτρονικών πλατφόρμων κρατήσεων (OTAs) είτε μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

Έτσι, τη δημοσίευση ενός ενδιαφέροντος Case Study, φέρνει στο φως η RevitUp για την επιτυχημένη συνεργασία με το Palmera Beach Hotel & Spa.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Το 4άστερο Palmera Beach Hotel & Spa είναι ένα adults only ξενοδοχείο που βρίσκεται στη Χερσόνησο του Ηρακλείου της Κρήτης, έχει δυναμικότητα 148 δωμάτια και σουίτες και παραμένει ανοιχτό όλο το χρόνο.

Tο ταχύτατα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον παρουσιάζει συνεχώς νέες προκλήσεις για τους Έλληνες ξενοδόχους, εντείνοντας την πολυπλοκότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές περιβάλλον.

Η RevitUp, λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τις ανάγκες της αγοράς όσο και τους στόχους των ξενοδόχων, έχει στρέψει την προσοχή της στην παρακολούθηση και συλλογή Data για τη δυναμική τιμολογιακή τοποθέτηση του καταλύματος σε σχέση με τα συμβόλαια των tour operators.

Μέσα από ένα φάσμα ολοκληρωμένων υπηρεσιών, το Palmera Beach Hotel & Spa με τη συνεργασία της RevitUp, σημείωσε κατακόρυφες αυξήσεις σε όλα τα KPI εντός δύο μόλις σεζόν (2019 vs 2022).

Αρχικά, η σταθερή και δυναμική διαφήμιση του καταλύματος στις πλατφόρμες Google και Meta, μετέτρεψε τους Lookers, τους απλούς επισκέπτες των διαδικτυακών καναλιών, σε Bookers, με τη σωστή τιμολογιακή πολιτική.

Στη συνέχεια, ενισχύθηκε κατά κόρον η διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου μέσω website, με τις επισκέψεις του να αυξάνονται κατά 526% και την αναζήτηση διαθεσιμότητας κατά +4.887%, επιτυγχάνοντας συγχρόνως τη σταδιακή αύξηση της Μέσης Τιμής Δωματίου ADR από 89€ σε 141€.

Αποκορύφωμα όλων των παραπάνω αποτέλεσε η αύξηση των online εσόδων κατά 512%, με την κερδοφορία να μεταφράζεται σε ποσό άνω του 1.000.000 ευρώ.

Κλειδί πίσω από την εντυπωσιακή πορεία των αριθμών, αποτελεί η άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία μέσω των συνεργατών της RevitUp και τους εργαζομένους του Palmera Beach Hotel & Spa.

Ο Θέμης Καρνής, ιδιοκτήτης του Palmera Beach Hotel & Spa, δήλωσε τα παρακάτω για τη συνεργασία με τη RevitUp:

«Εάν το 2020, όταν αποφασίσαμε να εμπιστευτούμε τη διαχείριση του Palmera στη Revitup, γνωρίζαμε το σημερινό αποτέλεσμα, θα το είχαμε αποφασίσει από τα εγκαίνια του ξενοδοχείου. Με την προσέγγιση της Revitup αποκτήσαμε βαθμούς ελευθερίας που δεν τους πιστεύαμε ποτέ. Απευθυνόμενοι ψηφιακά στους μεμονωμένους επισκέπτες καταφέραμε εντυπωσιακά αποτελέσματα χωρίς να δημιουργήσουμε πρόβλημα στις υπάρχουσες συνεργασίες με συμβόλαια tour operators. Τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι και όταν υποστηρίζονται από δεδομένα στη λήψη αποφάσεων, τότε το αποτέλεσμα δεν αργεί να φανεί. Κερδίσαμε διαπραγματευτική ισχύ, έχοντας δημιουργήσει πλέον το δικό μας πελατολόγιο. Το μέλλον πλέον φαντάζει πολύ πιο ευοίωνο από ποτέ».

Η ομάδα της RevitUp ευχαριστεί τους συνεργάτες του Palmera Beach Hotel & Spa για την ένθερμη συγκατάθεσή τους στη δημοσίευση των αριθμών του καταλύματος, καθώς και για τη διαχυτική δήλωση του ιδιοκτήτη του.

Διαβάστε ολόκληρο το Case Study ΕΔΩ.

 

Revitup.direct – Hotel Digital & Revenue Mastering

Η Revitup.direct προσφέρει υπηρεσίες Digital & Performance Marketing, Revenue & Yield Management, καθώς και Business Intelligence εργαλεία στο χώρο της φιλοξενίας πάνω από 10 χρόνια.

Παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις Sales & Marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.

Η έμπειρη ομάδα της Revitup.direct έρχεται να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση.

Πάντα στο πλευρό του πελάτη, μετασχηματίζει την ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην εκάστοτε επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για τη σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.