Σάββατο 21 Μαϊου 2022

Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards

Με ένα χρυσό, ένα ασημένιο και δύο χάλκινα επέστρεψε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), από τα Tourism Awards 2022 που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022 στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καταφέρνει να κερδίσει διακρίσεις στο συγκεκριμένο θεσμό.

Μάλιστα παίρνει, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το χρυσό βραβείο στη διαχείριση και το branding προορισμού.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου δήλωσε:

«Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που έχουμε κάνει σε 365 μέρες, οι περισσότερες πολύ δύσκολες. Η προηγούμενη χρονιά έκλεισε με περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Θεσσαλονίκης. Η συμβολή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην προβολή του προορισμού είναι καταλυτική και άμεση. Η αναγνώριση των Tourism Awards είναι η τεκμηρίωση του έργου μας μέσα στην πιο αντίξοη περίοδο που έχουμε ζήσει. Αυτό θα αποτυπωθεί και είναι ο λόγος να βλέπουμε αισιόδοξα το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα είναι το κίνητρο να επιτείνουμε τις προσπάθειες μας».

Τα Tourism Awards είναι τα βραβεία – θεσμός του τουριστικού κλάδου που αναδεικνύουν τους πρωτοπόρους και καινοτόμους του ελληνικού τουρισμού.

Για 9η συνεχή χρονιά βραβεύουν όσους συνετέλεσαν στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού με βέλτιστες πρακτικές, δείχνοντας το δρόμο για την επόμενη μέρα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

 

Tourism Awards 2022 για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης:

Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Destination Management/Destination Branding: Διαχείριση και ενίσχυση της εικόνας του προορισμού Θεσσαλονίκη

Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Social Μedia Presence: Ολοκληρωμένη και ισχυρή παρουσία της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ΟΤΘ.

Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Διαφημιστική Καμπάνια/Δημοσιογραφική προβολή: Ο ΟΤΘ επιστρατεύει μαζικά earned and paid media (πληρωμένα και μη μέσα) στην προβολή της Θεσσαλονίκης

Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Content Marketing Strategy: Πιστός στο σχεδιασμό του, ο ΟΤΘ επενδύει στρατηγικά στο μάρκετινγκ περιεχομένου.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media