«Ο τουρισμός πολυτελείας θέλει εξειδικευμένη στόχευση και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν και τα ελληνικά ξενοδοχεία», ανέφερε από το βήμα του συνεδρίου για τα Brands Πολυτελείας, ο Ιωσήφ Πάρσαλης, γενικός διευθυντής της Marketing Greece.
Στις νέες τάσεις περιλαμβάνονται τα «πράσινα» ξενοδοχεία με «οικολογικές ευαισθησίες» για τους επισκέπτες τους, αυτά που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε ταξιδιώτες – εξερευνητές, αυτά που απευθύνονται στο «νέο πλούτο», π.χ. ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή, τα lifestyle ξενοδοχεία που απευθύνονται στους millenials και σε όσους αρέσκονται στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα καταλύματα που προσφέρουν βιολογικά προϊόντα ή αγνά προϊόντα από την περιοχή τους ή ακόμη και αυτά που προσφέρουν εμπειρίες κάθε είδους αποτοξίνωσης, ακόμη και από ηλεκτρονικές συσκευές.
Εκπροσωπώντας το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, ο Άρης Ίκκος ανέφερε ότι η αγορά υψηλής δαπάνης αναπτύσσεται με μεγαλύτερους ρυθμούς από τις υπόλοιπες αγορές διεθνώς, ενώ συνολικά, με βάση και τα στοιχεία του Ινστιτούτου, ως προς τις εθνικότητες που ξοδεύουν τα περισσότερα με δαπάνη άνω των 2.500 ευρώ ανά ταξίδι στο εξωτερικό, οι Αμερικάνοι και οι Ρώσοι έρχονται πρώτοι.
Συγκεκριμένα, η συνολική δαπάνη των Αμερικανών ταξιδιωτών στο εξωτερικό που ξοδεύουν άνω των 2.500 ευρώ αντιστοιχεί περίπου στο 50% της συνολικής δαπάνης Αμερικανών ταξιδιωτών στο εξωτερικό ενώ για τους Ρώσους είναι περίπου 33%.
H κρουαζιέρα επίσης μπορεί να προσελκύσει τουρισμό υψηλών εισοδημάτων στη χώρα μας, τονίζει ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Navigator Τravel & Tourist Services.
Αυτή τη στιγμή, διεθνώς, υπάρχουν στην κρουαζιέρα 33 εκατ. πελάτες με εισόδημα πάνω από 700.000 δολάρια και ο κλάδος παρουσιάζει πολύ μεγάλες προοπτικές στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας με πολλά καινούρια πλοία 5, 6 αστέρων υπό κατασκευή, mega yachts, έμφαση στο spa και τις διακοπές εξειδικευμένου τύπου (expeditions) με πλοία 40 – 50 καμπινών που μπορούν να έρθουν και στη χώρα μας, δεδομένου ότι προσφέρεται για το σκοπό αυτό, σύμφωνα με τον κ. Στυλιανόπουλο.
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Στεφανίας Σούκη