Στη σύγχρονη εποχή, του γρήγορου ίντερνετ και των social media, τα ξενοδοχεία κάνουν μεγάλες και δαπανηρές επενδύσεις, προκειμένου να μπορούν να παρέχουν αξιόπιστες υπηρεσίες ίντερνετ στους πελάτες τους. Συμβαίνει στις μέρες μας, οι πελάτες των ξενοδοχείων να ρωτάνε πρώτα τον κωδικό του WiFi και μετά τον αριθμό του δωματίου τους. Το HotelFeedback εμφανίζεται αυτόματα στην οθόνη του πελάτη τη στιγμή ακριβώς που εισάγει τον κωδικό WiFi του ξενοδοχείου στη συσκευή του. Σε αυτό το σημείο ανακύπτουν και οι 3 λόγοι που οι ξενοδόχοι θεωρούν απαραίτητο το HotelFeedback:
1. Βάση δεδομένων με τα email των πελατών: Τα περισσότερα Social Hotspot σε όλο τον κόσμο, ζητούν το email του χρήστη. Άπαντες είναι εξοικειωμένοι με αυτή τη διαδικασία: «σου παρέχω υπηρεσίες ίντερνετ – μου δίνεις το email σου». Το HotelFeedback παρέχει στον ξενοδόχο βάση δεδομένων με τα email των πελατών του, αλλά και των outlet επισκεπτών του ξενοδοχείου με χρήσιμες πληροφορίες, όπως προσωπικά στοιχεία του πελάτη, ημερομηνία άφιξης κι αναχώρησης, χώρα προέλευσης, social media accounts, κ.ά.
2. Στατιστικά στοιχεία με τη βαθμολογία και τις κριτικές των πελατών: Η φόρμα με τις ερωτήσεις για την αξιολόγηση του ξενοδοχείου (βαθμολογία / κριτική) εμφανίζεται αυτόματα στην οθόνη του πελάτη κατά την είσοδο του στο WiFi. Σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα η διαδικασία αξιολόγησης έχει ολοκληρωθεί. Ο πελάτης βαθμολογεί τις υπηρεσίες που δέχεται και το ξενοδοχείο λαμβάνει την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών του. Τα στατιστικά στοιχεία παρέχονται σε πραγματικό χρόνο (real time) ανά επισκέπτη, δωμάτιο ή σουίτα, το ίδιο και για τους outlet χρήστες του ξενοδοχείου. Η ενημέρωση είναι πλήρης, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ALERT email που λαμβάνει ο ξενοδόχος, σε περίπτωση αρνητικής βαθμολογίας, προκειμένου να ενημερωθούν οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου και να επικοινωνήσουν άμεσα με το συγκεκριμένο πελάτη για να λύσουν οποιοδήποτε θέμα.
3. Promo banners του ξενοδοχείου: Τα ξενοδοχεία διαθέτουν, συνήθως, και διάφορες outlet υπηρεσίες, όπως εστιατόριο, καφέ/μπαρ, πισίνα, γυμναστήριο, spa κι άλλες δραστηριότητες. Αυτόματα κατά την είσοδο του πελάτη στο WiFi εμφανίζονται στην οθόνη του, σε χρονικά διαστήματα που το ξενοδοχείο επιλέγει, οι προσφορές ή οι προτάσεις του ξενοδοχείου για τις επιπλέον υπηρεσίες του. Με τον τρόπο αυτό, το τμήμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο (real time) με τους πελάτες και τους προτείνει τις επιπλέον υπηρεσίες και τις προσφορές, δημιουργώντας πρόσθετα έσοδα στο ξενοδοχείο.
Με το HotelFeedback, απολύτως στοχευμένα κι απλά, το ξενοδοχείο έχει στη διάθεσή του ένα ολοκληρωμένο εργαλείο ουσιαστικής κι άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες του.
Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το HotelFeedback
Προσφέρεται 30 μέρες δωρεάν δοκιμαστική εφαρμογή στο ξενοδοχείο σας. Δείτε ΕΔΩ το Demo Request.