Τη «Μακεδονική Κουζίνα» παρουσίασε την Παρασκευή 19 Μαΐου ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, στο πλαίσιο του «Money Show 2017», στη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι το νέο brand name της «Μακεδονικής Κουζίνας», που προσπαθεί να καθιερώσει διεθνώς η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω συγκεκριμένου και συγκροτημένου σχεδίου δράσης, εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης και σύνδεσης των δυο βασικών πυλώνων της οικονομίας της περιοχής, τον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό.
Γι’ αυτό και η καμπάνια προβολής της «Μακεδονικής Κουζίνας» εξελίσσεται παράλληλα και αλληλένδετα με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες της Περιφέρειας, όπως το Ειδικό Τμήμα Προβολής των Αγροτικών Προϊόντων, το Τμήμα Τουρισμού, η Αγροδιατροφική Σύμπραξη και το Καλάθι Αγροτικών Προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
«Στόχος, εκτός των άλλων, είναι να αποκτήσει την ταυτότητα που σήμερα της λείπει η γαστρονομία της περιοχής, η οποία θεωρείται από τις πλέον σημαντικές στην Ελλάδα και με δυνατότητα απήχησης παγκοσμίως. Ειδικά τα τελευταία χρόνια που ο γαστρονομικός τουρισμός εμφανίζει ανοδικές τάσεις διεθνώς, η Κεντρική Μακεδονία έχει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, ώστε να διεκδικήσει εξέχουσα θέση. Η ετικέτα ποιότητας «Μακεδονική Κουζίνα» στοχεύουμε να μπει στα καλύτερα εστιατόρια, στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία, που θα προσφέρουν αυθεντικές μακεδονικές συνταγές με χρήση αυθεντικών υλικών της μακεδονικής γης», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.