To visitkomotini.com είναι ο νέος διαδραστικός ιστότοπος που ξεκίνησε να λειτουργεί ο Δήμος Κομοτηνής, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής του καμπάνιας.
Το λογότυπο σχηματίζει το Κ (Κομοτηνή) με το Κάπα να σχηματίζεται από μια πλάγια καρδιά.
Στον ιστότοπο θα αναρτώνται οπτικά θέματα και βίντεο με τις εμπειρίες των ίδιων των τουριστών, που επισκέφθηκαν την Κομοτηνή, θέματα που μπορούν οι επαγγελματίες του τουρισμού να αναρτούν (συνταγές, περιηγήσεις κ.ά.).
Φυσικά στον ιστότοπο θα υπάρχουν όλα τα αξιοθέατα της περιοχής και ότι ιδιαίτερο μπορεί να απολαύσει κάποιος στην Κομοτηνή και στις παράλιες περιοχές της.
Ο Δήμαρχος Κομοτηνής, Ιωάννης Γκαράνης, έκανε λόγο για επιθετική πολιτική στον τουρισμό, με συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις, με νέο έντυπο υλικό και τουριστικούς οδηγούς, οργανωμένες περιηγήσεις, με δράσεις προβολής σε Ρουμανία και Βουλγαρία, συνέργειες προβολής και στην υπόλοιπη Ελλάδα και στο εξωτερικό, βιβλίο με τοπικές γεύσεις και συνταγές.
Από όλη την καμπάνια -όπως τόνισε- εκπέμπεται πολύ δυνατά το μήνυμα πως η Κομοτηνή είναι προσβάσιμη πόλη για ΑμεΑ και μάλιστα διαθέτει και παραλία, όπου μπορούν οι επισκέπτες να κάνουν το θαλασσινό τους μπάνιο.
Παράλληλα ζήτησε τη συνεργασία όλων των δημοτών για την επιτυχία της καμπάνιας, η οποία από του χρόνου την άνοιξη θα είναι πιο έντονη, καθώς φέτος ο κορονοϊός καθυστέρησε και άλλαξε πολλά από τα σχέδια.
Σύμφωνα με τον Κίμωνα Λεχούδη, τον αντιδήμαρχο Τουρισμού:
«Δημιουργήσαμε ένα site, το www.visitkomotini.com είναι ένας χώρος δυναμικός, δεν είναι σαν τα ενημερωτικά, στατικά site, που έχουμε συνηθίσει, δεν είναι δηλαδή ένα στατικό πεδίο από το οποίο ενημερώνεται απλώς ο επισκέπτης.
Έχουμε κινηθεί σε τέσσερις άξονες: 1. Αξιοθέατα, 2. Ψυχαγωγία, 3. Φύση, 4. Προσβάσιμος τουρισμός.
Θέλουμε να δώσουμε κάποιες μικρές πληροφορίες σε όποιον θέλει να έρθει στην πόλη μας, για το τι μπορεί να κάνει. Μέσα από το site αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα Blog όπου μπορεί ο επισκέπτης να ποστάρει τη δική του ιστορία για ό,τι είδε στην Κομοτηνή και θέλει να το σχολιάσει. Έτσι και εμείς αντλούμε πληροφορίες για το τι θα πρέπει να διορθώσουμε ή που θα πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα του τουρισμού».
Πηγή: www.ert.gr