Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

«Το νέο 5άστερο του ομίλου Χατζηλαζάρου θα δίνει προσοχή στην ποιότητα και στη λεπτομέρεια»

Το Mayia Exclusive Resort & Spa, το νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου «H Hotels Collection», της οικογένειας Χατζηλαζάρου, θα περιλαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, προσωποποιημένο σέρβις και φροντίδα, προσοχή στην ποιότητα και στη λεπτομέρεια, υπογραμμίζει ο Σταμάτης Χατζηλαζάρου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Sales Director του ομίλου.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Χατζηλαζάρου:

1. «Η Ρόδος αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό και προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Διαθέτει όλα τα στοιχεία που επιθυμεί να βρει κανείς σε ένα μέρος και τουλάχιστον εννέα ηλιόλουστους μήνες που επιτρέπουν στον επισκέπτη να την απολαύσει πραγματικά. Στο βαθμό που χρειάζεται να ανανεώσει την εικόνα της, οφείλει να απεγκλωβιστεί από τα στενά όρια του μοντέλου «ήλιος και θάλασσα». Διαθέτει μια σπάνια πολιτιστική κληρονομιά, την οποία πρέπει να ενσωματώσει στο τουριστικό της προϊόν. Αρχαιολογικοί χώροι, επιβλητικά κάστρα και μεσαιωνικές πόλεις, πλούσια γαστρονομία και ζωντανή νυχτερινή ζωή συνθέτουν τα χαρακτηριστικά της. Μπορεί δε να αποτελέσει αξιόπιστο προορισμό και για σύντομες επισκέψεις πέρα από τη θερινή περίοδο. Σε αυτό το πλαίσιο και εφόσον αυξηθεί αντίστοιχα και τους υπόλοιπους μήνες ο αριθμός των πτήσεων από και προς το εξωτερικό, ποικίλες δράσεις τουριστικής ανάπτυξης μπορούν να συνεισφέρουν ακόμη περισσότερο. Για παράδειγμα, ο θαλάσσιος και συνεδριακός τουρισμός, η φιλοξενία σημαντικών διεθνών διοργανώσεων και αθλητικών εκδηλώσεων κ.λπ.».

2. «Χρειάζεται αναβάθμιση της προσφερόμενης ποιότητας και βελτίωση της σχέσης ποιότητας – τιμής. Διαρκής καλυτέρευση της ποιότητας των εγκαταστάσεων και των υποδομών, δημόσιων και ιδιωτικών».

 

Το Mayia Exclusive Resort & Spa

 

3. «Το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στο Κιοτάρι της νότιας Ρόδου, το Mayia Exclusive Resort & Spa, που θα λειτουργήσει την επόμενη σεζόν, θα περιλαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, προσωποποιημένο σέρβις και φροντίδα, προσοχή στην ποιότητα και στη λεπτομέρεια. Πιστεύουμε στην ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, προμηθευόμαστε τοπικά προϊόντα, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την τοπική οικονομία επιλέγοντας κυρίως προμηθευτές από το νησί».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Χατζηλαζάρου στο kathimerini.gr.