Η ομάδα της Nelios κατέγραψε τα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τα 300+ συνεργαζόμενα με την εταιρεία ξενοδοχεία και αποτυπώνει τη φετινή εικόνα της κίνησης στον ελληνικό τουρισμό.
Πόση αύξηση παρουσίασαν το πρώτο 9μηνο του 2019, οι οnline κρατήσεις των ελληνικών ξενοδοχείων; Σε ποιες περιοχές καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση και σε ποιες η μεγαλύτερη μείωση; Πού κινήθηκε η Μέση Τιμή Πώλησης Δωματίου; Ποιες είναι οι top αγορές που έφεραν το μεγαλύτερο ποσοστό εσόδων στη χώρα μας;
Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που προκύπτουν από την επίδοση των ξενοδοχείων το πρώτο 9μηνο του 2019* έχουν ως εξής:
Οι online κρατήσεις σε αριθμούς
● 12,6% αύξηση στις online κρατήσεις
● 11% αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από τις online κρατήσεις
● 1,3% πτώση της μέσης τιμής των απευθείας κρατήσεων (1.079 ευρώ από 1.093 ευρώ πέρσι).
Σε αυτό το σημείο, ωστόσο, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι, η διακύμανση αυτή εξαρτήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τη θέση του ξενοδοχείου στον ελληνικό χάρτη.
Πώς κατανεμήθηκαν οι online κρατήσεις/ τύπο συσκευής
Desktop: 10,3% αύξηση των online κρατήσεων συγκριτικά με τις αντίστοιχες της αντίστοιχης περιόδου το 2018
Κινητά: + 29,2%
Tablets: + 8,53%
Τop 5. Ποιες χώρες κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων που προήλθαν από τις online κρατήσεις στη χώρα μας
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
• Όλα τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) περισσότερων από 300 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας.
• Όλα τα παραπάνω στοιχεία αφορούν το 9μηνο Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2019.
Υπεύθυνος σύνταξης και ανάλυσης δεδομένων: Αλέξης Πιτυρής
Trend 1: Η είσοδος των χωρών των Βαλκανίων στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις.
Trend 2: Τα νησιά του Ιουνίου εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού. Ομοίως και οι online κρατήσεις, αλλά και ο τζίρος στα ξενοδοχεία της εν λόγω περιοχής.
Λίγα Λόγια για τη Nelios
Με στελέχη αποκλειστικά προερχόμενα από το χώρο του τουρισμού, είναι η μόνη εταιρεία που παράγει προϊόντα και προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και διενέργειας SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απευθείας κρατήσεις του.