Δυναμικό ξεκίνημα για την εταιρεία Hotel Digital Marketing Nelios στο πρώτο τετράμηνο του 2021, διευρύνοντας το δίκτυο των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.
Ενδεικτικά ορισμένες από τις νέες προσθήκες στο portfolio της εταιρείας είναι:
● Doryssa Hotels & Resorts – Σάμος
● Tropicana hotel – Μύκονος
● Giannoulis Hotels & Resorts – Χανιά
● O ξενώνας Ρούγα της Βαμβακούς
● Nimbus Hotels – Μύκονος & Σαντορίνη
● F Zeen Hotel – Κεφαλονιά
● Olea All Suite Hotel – Ζάκυνθος
● Vanoro 5* Boutique Hotel – Θεσσαλονίκη (New Opening).
Παράλληλα με τις νέες προσθήκες, η Nelios προχωρά στην περαιτέρω ανάπτυξη και αρκετών υφιστάμενων συνεργασιών όπως:
● Την ανάπτυξη νέων websites για τα ξενοδοχεία του ομίλου Harmony Resorts στη Ρόδο
● Την ανάπτυξη νέου website για τον όμιλο Andronis στη Σαντορίνη
● Την ανάπτυξη νέου website για το Euphoria Retreat στο Μυστρά
● Τη διεύρυνση της συνεργασίας με τα Brown Hotels και στα νέα ξενοδοχεία του ομίλου
● Τη διενέργεια της digital καμπάνιας FiloxeneiaMou για το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο
«Από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα παρατηρούμε μία αύξηση της τάξης του 45% στα incoming leads σε σχέση με το 2019. Πρόκειται για την ισχυρότερη ζήτηση στην ιστορία της εταιρείας», δήλωσε η Λίνα Καστρίτη Chief Commercial Officer της Nelios.
«Είναι πολύ θετικό ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους βελτιώνοντας τη διαδικτυακή τους εικόνα. Τα δίκτυα διανομής και πωλήσεων δεν θα είναι ποτέ πια ίδια, αλλάζουν ταχύτατα και η επόμενη μέρα έχει ως κοινό παρονομαστή το διαδίκτυο», δήλωσε ο Σερίφης Δημήτρης CEO της εταιρείας.