Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου της Κρήτης

 

Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου παρουσιάστηκε χθες Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της πόλης, παρουσία του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού.

Το logo (λογότυπο) προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με το Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.

Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην εταιρεία «Palladian Communication Specialist A.E.», το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Palladian Comunication» ανέλυσε το σκεπτικό για τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής ταυτότητας του Ηρακλείου που στηρίζεται στο αρχίγραμμα «Η» και σε χρώματα από τη ζωή της πόλης, ενώ παρουσίασε διάφορες πιθανές παραλλαγές και εφαρμογές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας