Σάββατο 21 Μαϊου 2022

«Μόνο 60 λεπτά μακριά – Just 60 minutes away!»: Νέα καμπάνια Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας

Με τίτλο: «Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!», ξεκίνησε η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό να παρουσιάσει στους τουρίστες της Θεσσαλονίκης το ενοποιημένο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας, που περιλαμβάνει αξιοθέατα, μνημεία και πλήθος άλλων τουριστικών, πολιτιστικών και φυσιολατρικών πόρων, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην εγγύτητά τους από την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Η καμπάνια υλοποιείται μέσω είκοσι σταθερών σταντ ελαφράς μεταλλικής κατασκευής δύο όψεων, στη μία πλευρά των οποίων απεικονίζεται ο ενιαίος χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σημείο ένδειξης για το πού βρίσκεται ο επισκέπτης, ενώ στην άλλη πλευρά του σταντ παρουσιάζεται ένα από τα μοναδικά αξιοθέατα της Περιφέρειας. Μάλιστα στο χάρτη επισημαίνεται και η οδική διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ταξιδιώτης για να επισκεφθεί το συγκεκριμένο αξιοθέατο.

Τα σταντ αυτά έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνονται συνήθως επισκέπτες της πόλης (λιμάνι, ΚΤΕΛ, κτλ).

 

 

«Στο πλαίσιο της ενοποιημένης παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, υλοποιούμε μια νέα, πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο «Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away», που αναδεικνύει τα τουριστικά, πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής μας, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύουμε τις πολλαπλές τουριστικές δυνατότητες και τις απαράμιλλες ομορφιές του τόπου μας, προτείνοντας στους επισκέπτες μια ευρεία δέσμη σύντομων θεματικών διαδρομών που μπορούν να επιλέξουν», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.