Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Μήλος: «Το ανερχόμενο αστέρι του Αιγαίου»

Μετά την καμπάνια της Louis Vuitton που είναι ήδη σε εξέλιξη και τον Dior που ακολουθεί, ήταν η σειρά της Vogue που και στις 27 εκδόσεις της στις αντίστοιχες χώρες αφιερώνεται στη μαγεία των τοπίων της Μήλου που πλαισιώνουν την πολυσέλιδη φωτογράφιση μόδας που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι με τη στήριξη του Δήμου και της Τουριστικής Επιτροπής.

Η ελληνική έκδοση που κυκλοφόρησε με την Καθημερινή της Κυριακής περιγράφει, σε ξεχωριστό αφιέρωμα, τις ομορφιές του νησιού με τίτλο: «Το ανερχόμενο αστέρι του Αιγαίου».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Στο ρεπορτάζ της Νατάσσας Μπλάτσιου που βρέθηκε στο νησί με το πολυμελές φωτογραφικό συνεργείο αναφέρεται στις εκπληκτικές παραλίες και στο πλεονέκτημα που διαθέτει με το χαρακτηρισμό «γη ελεύθερη που μυρίζει πικροδάφνη και βρεγμένο στάχυ».

Τονίζοντας ότι η Μήλος βρίσκεται σήμερα στα καλύτερά της καλπάζοντας προς την κορυφή των ταξιδιωτικών προτιμήσεων, αναφέρει ότι:

«Είναι ένας τόπος δημοκρατικός και συμπεριληπτικός όπου χωράνε όλοι; Από τον Αυστριακό ορειβάτη Τιμ που έκανε το γύρο του νησιού με τα πόδια και ένα σακίδιο στην πλάτη μέχρι τον Τζάστιν Μπίμπερ που ταξίδεψε στον πλανήτη τις δικές του εντυπώσεις για το νησί μέσα από το λογαριασμό του στο Instagram».

Το ρεπορτάζ – αφιέρωμα αποτελεί στην ουσία ένα ταξιδιωτικό οδηγό με αναλυτικές περιγραφές για κάθε σημείο της Μήλου, για τη γαστρονομία της, αλλά και για τη μεταλλευτική της παράδοση που συμπληρώνει τα πολλαπλά ενδιαφέροντα του τουριστικού της προϊόντος.

Με αφορμή τη νέα μεγάλη επιτυχία παγκόσμιας προβολής του νησιού ο Δήμος, σε ανακοίνωσή του, αναφέρει τα εξής:

Η Μήλος προσεγγίζει συστηματικά τις αγορές και εκείνες ανταποκρίνονται. Ακόμα και η παγκόσμια αγορά της μόδας που αποτελεί ένα σημαντικό μέσο ανάδειξης ενός επισκέψιμου τόπου. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και είμαστε ικανοποιημένοι ότι ακόμα και από το μήνυμα ασφάλειας που έγκαιρα εκπέμψαμε μέσα από διεθνούς απήχησης μέσα ενημέρωσης όπως το BBC, η Μήλος δείχνει να κερδίζει και εφέτος το στοίχημα της τουριστικής χρονιάς. όχι μόνο στο βασικό της κορμό, αλλά και στην επέκτασή της πράγμα στο οποίο αναμένεται να συμβάλει και η προβολή μέσω των εκδόσεων της Vogue που κυκλοφορούν το Σεπτέμβριο.

 

Φωτογραφία: visit.milos.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Share Post