Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Το 2020 ανοίγει το νέο 5άστερο του ομίλου Anatolia Hotels στη Θεσσαλονίκη

Το φετινό Φθινόπωρο ο όμιλος Anatolia Ηospitality θα ξεκινήσει τη ριζική ανακατασκευή κτηρίου στην οδό Μοναστηρακίου 24, πολύ κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, με σκοπό τη μετατροπή του σε 5άστερο ξενοδοχείο.

Τα παραπάνω ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Business Travel blog ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Anatolia Hospitality Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Χρυσοχοΐδη

1. «Παρουσιάστηκε η επενδυτική ευκαιρία με το ακίνητο επί της οδού Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη. Από την πρώτη στιγμή που ενημερωθήκαμε για το συγκεκριμένο ακίνητο εκδηλώσαμε το ενδιαφέρον μας για την αγορά του. Και τούτο διότι εκτιμάμε ότι η περιοχή που αναβαθμίζεται σταδιακά, θα εξελιχθεί σε πολύ καλή εμπορική περιοχή, σε ένα τουριστικό hub -λόγω των έργων του Μετρό- σταθμός του βρίσκεται δίπλα στο ξενοδοχείο- την ανάπτυξη του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, του Μουσείου Ολοκαυτώματος που θα κατασκευαστεί πολύ κοντά στον παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης κλπ.

Μαζί με τον πατέρα μου (Νικόλαο Χρυσοχοΐδη) και τον αδελφό μου (Γιώργο Χρυσοχοΐδη) επισκεφτήκαμε το ακίνητο όπου και διαπιστώσαμε ότι στο κτίριο μπορεί να μετουσιωθεί σε πράξη το όραμά μας για τη δημιουργία ενός πεντάστερου, καινοτόμου και φρέσκου ξενοδοχείου το οποίο θα απευθύνεται σε millennials ταξιδιώτες προσφέροντάς τους ολοκληρωμένη λύση υψηλής ποιότητας διαμονής και όχι μόνο.

Στην παρούσα φάση ετοιμάζονται οι μελέτες για το νέο deluxe ξενοδοχείο της Anatolia Hospitality λεπτομερώς ώστε να ξεκινήσει όσο πιο γρήγορα γίνεται η κατασκευή του μέσα στο φθινόπωρο του 2019 και οι εν λόγω εργασίες να αποπερατωθούν την άνοιξη του 2020, με τη λειτουργία του τη δεδομένη χρονική περίοδο, με συνολικό κόστος επένδυσης που ενδέχεται να ξεπεράσει τα 7 εκατ. ευρώ.

Tο νέο μέλος της Anatolia Hospitality θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 83 δωμάτια (συνολικά 164 κλίνες) εκ των οποίων τα έξι θα είναι σουίτες, θα διαθέτει δωμάτια για ΑΜΕΑ, θα έχει εστιατόριο, καφέ μπαρ, ενώ στο roof garden από όπου οι millennials ταξιδιώτες θα αντικρίζουν ανεμπόδιστα τη θέα της θάλασσας, θα λειτουργεί πισίνα και στο υπόγειο θα αναπτυχθεί parking».

2. «Τα τελευταία 3 χρόνια εξετάζουμε εντατικά την επέκταση της δράσης μας και τη διείσδυσή μας στην ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας. Η ελληνική πρωτεύουσα αποτελεί έναν άκρως θελκτικό προορισμό για εμάς».

 

Πηγή: Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Χρυσοχοΐδη στο business-travelblog.com και στη δημοσιογράφο Ζαφειρώ Χατζοπούλου.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Facebook

Instagram

Linkedin

Twitter