Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

ΜΕΤΑΧΑ & Τhe Clumsies Explore Greece: Ένα από τα μεγαλύτερα PR events του 2018 από την Travelworks

Η Travelworks ανέλαβε Hospitality Organiser σε ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή PR events που διοργανώθηκαν φέτος στην Ελλάδα από το ΜΕΤΑΧΑ και τους Clumsies. Πριν από λίγες ημέρες, ο Οίκος ΜΕΤΑΧΑ σε συνεργασία με τους Clumsies, το 6ο καλύτερο bar του κόσμου, προσκάλεσαν επιλεγμένους δημοσιογράφους, influencers, συλλέκτες και φίλους του ΜΕΤΑΧΑ να τους συνοδεύσουν σε ένα ταξίδι για όλες τις αισθήσεις και να γιορτάσουν μαζί τους τη συμπλήρωση των 130 χρόνων από τη δημιουργία του αυθεντικού ελληνικού ποτού.

Πέντε από τους καλύτερους bartenders του κόσμου επιβιβάστηκαν σε ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος και εξερεύνησαν τρία ελληνικά νησιά, συνθέτοντας τρεις μοναδικές εμπειρίες. Το «ΜΕΤΑΧΑ & Τhe Clumsies Explore Greece» ήταν ένα από τα μεγαλύτερα PR events του 2018 στην Ελλάδα, με περισσότερους από 300 καλεσμένους από 13 διαφορετικές χώρες, οι οποίοι επισκέφθηκαν τέσσερις ξεχωριστούς προορισμούς – Αθήνα, Μύκονο, Αντίπαρο και Πάρο.

 

Περισσότεροι από 300 καλεσμένοι από 13 χώρες, 360 πτήσεις, 21 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Μύκονο και Πάρο και πάνω από 250 transfers συνέθεσαν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό event στο οποίο η Travelworks ανταποκρίθηκε με μεγάλη επιτυχία. Από την επικοινωνία με τον επικεφαλής κάθε αγοράς, το συντονισμό της έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων, τις κρατήσεις ξενοδοχείων, τον προγραμματισμό transfers και την εκτέλεση VIP υπηρεσιών, μέχρι τη ναύλωση του σκάφους, τη διανομή gift bags και την επιμέλεια της ασφάλειας των venues, η Travelworks είχε την ευθύνη για όλες τις ανάγκες φιλοξενίας για ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή events που διοργανώθηκαν το 2018 στην Ελλάδα.

 

Λίγα λόγια για την Travelworks
Μετρώντας πάνω από 45 συνεργασίες με μερικά από τα μεγαλύτερα hospitality brands και 10 βραβεία μέσα στην τελευταία τετραετία, η Travelworks αποτελεί μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα του travel & leisure marketing.

Τo portfolio υπηρεσιών της εταιρείας περιλαμβάνει από την ολοκληρωμένη ανάπτυξη hospitality brands μέχρι την κλασική διαχείριση του γραφείου τύπου και από τη δημιουργία περιεχομένου για online χρήση μέχρι την ανάπτυξη b2b και b2c πωλησιακών εργαλείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας