Τους τελευταίους μήνες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μπήκαν σε διαδικασία πτώχευσης, ενώ αεροπορικές χαμηλού κόστους αποφασίζουν ξαφνικά να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις τους λόγω έλλειψης προσωπικού.
Η σύγκριση από την AirHelp των 10 μεγαλύτερων συμβατικών αεροπορικών εταιρειών με τις 10 κύριες χαμηλού κόστους που εκτελούν πτήσεις από αεροδρόμια όλης της Ελλάδας, οδήγησε σε σημαντικά συμπεράσματα που σίγουρα θα βοηθήσουν στην εμπειρία μας ως επιβάτες.
Το ποσοστό πτήσεων από εταιρείες χαμηλού κόστους που βγαίνουν εκτός προγράμματος φτάνει το 18,26%, με τη χειρότερη απόδοση να την έχει αεροπορική εταιρεία με ποσοστό 29,3%. Στις 10 πτήσεις που πετούν, οι τρεις θα έχουν καθυστέρηση ή ακύρωση.
Την ίδια στιγμή, η καλύτερη αεροπορική χαμηλού κόστους πέτυχε το 7,36%, μια δυνατή απόδοση, η οποία είναι πολύ κοντά στην καλύτερη απόδοση χρόνου της κορυφαίας συμβατικής αεροπορικής εταιρείας που είναι 6,8%. Παράλληλα, ο μέσος όρος των καθιερωμένων αεροπορικών είναι σχεδόν 14%. Επομένως, έχουν καλύτερη απόδοση ακρίβειας χρόνου κατά 4,26% σε σύγκριση με τις χαμηλού κόστους εταιρείες που αναλύονται.
Η δε «χειρότερη» απόδοση αεροπορικής συμβατικής εταιρείας είναι στα 27,17%, αρκετά κοντά με τη χειρότερη χαμηλού κόστους (29,3%), όπως είδαμε παραπάνω.
Ακούγοντας λοιπόν, αεροπορική εταιρεία «χαμηλού κόστους», η σκέψη μας πάει κατευθείαν στην ταλαιπωρία, στο ότι δηλαδή από τη μία έχουμε αγοράσει φθηνά ένα εισιτήριο για τον προορισμό μας, αλλά από την άλλη είμαστε προετοιμασμένοι για δεδομένη καθυστέρηση. Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ των δύο διαφορετικών μορφών αερομεταφοράς στις μέρες μας, φαίνεται πως είναι ελάχιστη, μόλις στο 4,26%.
Επομένως, η AirHelp προτείνει στους επιβάτες να κλείνουν τις πτήσεις τους με άλλα κριτήρια, όπως για παράδειγμα τις ημέρες και τις ώρες πτήσεις που τους βολεύουν.
Όπως δήλωσε η Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας της Airhelp για την Ελλάδα: «Το μόνο που θέλουμε είναι οι επιβάτες να απολαμβάνουν το ταξίδι τους με όποια αεροπορική εταιρία και εάν έχουν επιλέξει. Ωστόσο, εάν αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε καθυστέρηση ή ακύρωση, η Airhelp θα είναι δίπλα τους για να τους προσφέρει βοήθεια και νομικές υπηρεσίες, ώστε να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους».
Διαβάστε ΕΔΩ τα συμπεράσματα της έρευνας της AirHelp.