Αριθμός ρεκόρ 3.000 συναντήσεων, μεταξύ τουριστικών επιχειρήσεων από το εξωτερικό και ελληνικών για την προώθηση της Αθήνας και το συνεδριακό τουρισμό, στο φετινό Travel Trade Athens που οργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά ο δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).
Οι 95 επιλεγμένοι της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, που ήρθαν στην Αθήνα, πραγματοποίησαν τελικά 3.000 συναντήσεις με 155 ελληνικές εταιρείες, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, σε συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα του 4ου Travel Trade Athens, τόνισε ότι η τουριστική κίνηση της Αθήνας καταγράφει θεαματική αύξηση τη διετία 2014 – 2016, σημειώνοντας ότι τα 4,1 εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέφθηκαν το 2015, αποτελεί την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για την Αθήνα. Πρόσθεσε επίσης ότι η πόλη, το 2014, “εκτινάχθηκε” 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως.
Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Ευρωπαίων Tour Operators, Tom Jenkings τόνισε ότι «η Αθήνα εκπέμπει μία κλασσική αιώνια γοητεία με τα μέλη του να φέρνουν πελάτες από όλο τον κόσμο, αλλά και να ψάχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας, κάτι που το “εργαστήριο” της Αθήνας προσπαθεί να πετύχει».
Ο Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean Airlines και Diamond Sponsor της οργάνωσης, τόνισε ότι από τα λίγα καλά της κρίσης είναι η στενότερη συνεργασία μεταξύ των φορέων του δημοσίου με του ιδιωτικού τομέα και χαρακτήρισε το δήμο Αθηναίων ως σταθερό άξονα συνεργασίας. Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι είναι σημαντικές οι επενδύσεις που έχουν γίνει στην πόλη στη γαστρονομία και σε καλά ξενοδοχεία, σημειώνοντας ότι η Aegean έχει προσθέσει τα τελευταία χρόνια, 50 προορισμούς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός ανέφερε ότι στο 4ο Travel Trade Athens σημειώθηκε σημαντική αύξηση στο ενδιαφέρον και τη συμμετοχή ξένων buyers, κατά 20%, ενώ το ποσοστό ικανοποίησης ανέβηκε στο 91,5%, που είναι το υψηλότερο από όλα τα Travel Trade Athens μέχρι σήμερα.