Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Μεγάλο ενδιαφέρον για δημιουργία πεντάστερων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων προσελκύει η Χαλκιδική. Μια σειρά εντυπωσιακές ανακαινίσεις και «αφίξεις» που έρχονται από το Πάσχα, βάζουν τη Χαλκιδική στην πρώτη γραμμή του τουρισμού.

 

1. Sani Dunes

Σο πλαίσιο του μεγάλου επενδυτικού προγράμματος που σχεδίασε και υλοποίησε ο όμιλος ξενοδοχείων Sani, “έρχεται” τον Ιούνιο το νέο 5άστερο ξενοδοχείο Sani Dunes, που θα εκτείνεται σε έκταση 41 στρεμμάτων και θα έχει δυναμικότητα 136 δωματίων και σουιτών (80 junior suites & panorama junior suites, 56 δίκλινα & family rooms), τρία εστιατόρια, spa, εσωτερική και εξωτερική πισίνα.

 

2. Sani Club

To επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 13,3 εκατ. ευρώ στο ξενοδοχειακό συγκρότημα του Sani Resort, αφορά την ανανέωση του Sani Club, που περιλαμβάνει την ανακατασκευή και επέκταση 46 τζούνιορ σουιτών και την προσθήκη 16 νέων με ατομικές πισίνες. Επίσης, θα δημιουργηθούν νέο εστιατόριο, μπαρ και πισίνα για ενηλίκους, καθώς και κτήριο με σκεπαστή θερμαινόμενη πισίνα.

 

3. Eagles Villas

Tο Eagles Villas, είναι ένα αυτόνομο συγκρότημα, χτισμένο σε έκταση 70 στρεμμάτων ακριβώς πάνω από το ιστορικό ξενοδοχείο Eagles Palace στην Ουρανούπολη, που αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στις 27 Απριλίου. Το 5άστερο συγκρότημα θα αποτελείται από 42 βίλες, εφτά διαφορετικών τύπων, από 65 έως 140 τ.μ. η κάθε μία.

 

4. Ριζική ανακαίνιση του Ikos Oceania

Δεν είναι υπερβολή ότι στο Ikos Oceania, τίποτα δεν έχει μείνει το ίδιο: τα 290 δωμάτια είναι όλα πλήρως ανακαινισμένα και εξοπλισμένα, με μεγαλύτερα πολυτελή μπάνια και διακοσμημένα σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις. Οι 18 junior σουίτες έχουν νέους ιδιωτικούς κήπους, τα 10 άνετα οικογενειακά δωμάτια έχουν ευρύχωρο μπαλκόνι ή βεράντα, οι 22 οικογενειακές σουίτες ενός δωματίου διαθέτουν καινούργιους κήπους και υπέροχα επιπλωμένες βεράντες και οι εννέα deluxe οικογενειακές σουίτες – όλα με συναρπαστική θέα στο Αιγαίο και στον Όλυμπο.

 

5. Ανανεωμένο το Danai Beach Resort & Villas

Ανανεωμένο θα ξεκινήσει τη σεζόν του και το Danai Beach Resort and Villas στη Νικήτη, καθώς ανακαινίστηκαν όλες οι σουίτες και οι βίλες, οι εγκαταστάσεις των spa και του γυμναστηρίου, του κομμωτηρίου και του bar, το οποίο έρχεται με νέα φιλοσοφία. Το κελάρι με τα κρασιά επεκτάθηκε και θα φιλοξενεί πλέον 2.000 ετικέτες κρασιού, ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνει και η παραλία της μονάδας με νέες προσθήκες σε beach cabanas.

 

6. Συγκρότημα κατοικιών στο Miraggio Thermal Spa Resort 

Νέα μεγάλη επένδυση έρχεται στο συγκρότημα Miraggio Thermal Spa Resort στην περιοχή Κάνιστρο στο Παλιούρι. Ένα συγκρότημα που ξεκίνησε το 2016, αλλά αυτό το καλοκαίρι επεκτείνεται με τη δημιουργία οικισμού 150 παραθεριστικών κατοικιών, οι οποίες θα διατεθούν προς πώληση.

 

7. «Enigma Mall» από τον όμιλο Μουζενίδη

Στον κόμβο Μουδανίων – Μαρμαρά έρχεται το νέο εμπορικό κέντρο “Enigma Mall” (φωτορεαλιστική απεικόνιση), από το μεγάλο τουριστικό όμιλο Μουζενίδη. Το Enigma αναμένεται να αναπτύξει δυναμικά την εμπορική κίνηση στην περιοχή, καθώς θα διαθέτει συνολικά 16 εμπορικά καταστήματα (κοσμηματοπωλεία, καταστήματα ρούχων και παιχνιδιών, αξεσουάρ σπιτιού, είδη δώρων, είδη ταξιδίου και οπτικών), σούπερ μάρκετ, cafe, ένα gourmet εστιατόριο με κρητική κουζίνα και τον παιδότοπο «Grekoleto» στα πρότυπα των γνωστών ομώνυμων κατασκηνώσεων με αθλητικές και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες για παιδιά και άνετο πάρκινγκ.

 

Έρευνα εταιρείας HVS

Η εταιρεία HVS, στην τελευταία της ανάλυση για την ξενοδοχειακή αγορά της Χαλκιδικής αναφέρει ότι «τα δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων σχεδόν διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου 2009 – 2015. Επιπλέον, ο μέσος όρος δωματίων ενός πεντάστερου στην περιοχή το 2016 είναι στα 195 με τον αντίστοιχο αριθμό των κλινών να φθάνει τα 412, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα το 2009 ήταν 165 και 350».

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της εταιρείας, ένα από τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει (και) η Χαλκιδική ως προορισμός είναι η εποχικότητα, δεδομένου ότι ο μεγαλύτερος όγκος των τουριστών, σε ποσοστό 75% επί του συνόλου, συγκεντρώνεται (όπως άλλωστε και στην υπόλοιπη Ελλάδα) την περίοδο Μαΐου – Σεπτεμβρίου.

Ως μία από τις βασικές αιτίες προβάλλει καταρχάς, η έλλειψη απευθείας πτήσεων από μεγάλες αγορές του εξωτερικού κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών, περιορίζοντας έτσι την ευκολότερη πρόσβαση στη Χαλκιδική.

Επιπλέον λείπουν από την περιοχή οι κατάλληλες υποδομές ώστε να έρθουν τουρίστες εκτός της θερινής σεζόν (γκόλφ, μεγάλα συνεδριακά κέντρα, οργανωμένα οικιστικά συγκροτήματα κ.ά.).

Όπως αναφέρει η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η Χαλκιδική είναι από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα, δεν υπάρχει ουσιαστικά η παρουσία μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων του εξωτερικού, αφού ακόμη και τα μεγάλα resorts, που θα μπορούσαν να συνδεθούν με ξένα brands, τελούν υπό τη διαχείριση ελληνικών εταιρειών.

 

Δείτε ολόκληρα τα άρθρα στο newmoney.gr (ΕΔΩ) και στο parallaximag.gr (ΕΔΩ)

 

 

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Sorry, the comment form is closed at this time.