Ένα ακόμη βήμα της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google, αποτελεί η ένταξη του μαθήματος «Digital Marketing στον Τουρισμό» στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΜSc στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με υπεύθυνη τη Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη και υπό την επίβλεψη του Διευθυντή του Μεταπτυχιακού Προγράμματος, Καθηγητή Γιώργου Δουκίδη.
Στις οκτώ διδακτικές συναντήσεις του εν λόγω μαθήματος, οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν σε βασικά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό, όπως: SEO, SEM/Ψηφιακή Διαφήμιση, Μobile Μarketing, Αnalytics, Σχεδιασμό Ψηφιακής Στρατηγικής.