O επικεφαλής του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού Μarriott International για την Ελλάδα και την Κύπρο, Νίκος Χάντζος, «αλωνίζει» τους τελευταίους μήνες τη χώρα, αναζητώντας ξενοδοχεία προκειμένου να τα εντάξει στις αλυσίδες ξενοδοχείων του ομίλου.
Οι πληροφορίες τώρα αναφέρουν ότι μετά την Πάτρα που ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες (δείτε ΕΔΩ), πιο «ώριμη» είναι η τοποθέτησή του ομίλου στον Πειραιά, μέσω του πιο νέου και σύγχρονου brand του ομίλου, των Moxy, ενώ επαφές γίνονται επίσης για τη Χαλκιδική, αλλά και για μεγάλο resort στην Κρήτη.
Το δυναμικό comeback του ομίλου στην ελληνική αγορά έχει αναλάβει ο Νίκος Χάντζος, στέλεχος με μακρά εμπειρία (11 χρόνια) στο εξωτερικό στο κομμάτι του ξενοδοχειακού κλάδου.
Με σπουδές σε Ελλάδα, Καναδά και ΗΠΑ, στο ξενοδοχειακό management, τη διοίκηση επιχειρήσεων, τα οικονομικά, τις επενδύσεις και τις τοποθετήσεις στο real estate, η επαγγελματική του πορεία ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και τη γνωστή εταιρεία στο κομμάτι της φιλοξενίας HVS International.
Στη χώρα μας επέστρεψε για την περίοδο 2003 – 2005, οπότε βρέθηκε στο τμήμα «Φιλοξενίας και Αναψυχής» της εταιρείας συμβούλων ακινήτων Lambert Smith Hampton, για να φύγει εκ νέου το 2005 αυτή τη φορά για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Νουμπάι αναλαμβάνοντας τη θέση του αντιπροέδρου (Εξαγορές και Ανάπτυξη) για λογαριασμό της Kingdom Hotel Investments, ενώ από το 2007 έως το 2009 βρέθηκε στην Abraaj Capital επίσης στο Ντουμπάι με θέση ευθύνης στο κομμάτι του real estate και των ξενοδοχείων.
Ντόχα, Κουβέιτ, Αθήνα μεσολάβησαν την περίοδο από το 2009 έως το 2013, έτος κατά το οποίο ο κ. Χάντζος ανέλαβε τη θέση του διευθυντή επιχειρηματικής ανάλυσης για την περιοχή της Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Marriott στο Ντουμπάι, την οποία διατηρεί μέχρι σήμερα, ενώ από το 2015 έχει αναλάβει την ανάπτυξη της Marriott για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Στεφανίας Σούκη στο newmoney.gr