Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

Marketing Greece: Καμπάνια #EndlessGreekSummer για την Ελλάδα και το εξωτερικό

Η νέα καμπάνια Endless Greek Summer της Marketing Greece, υποστηρίζει την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού δημιουργώντας νέο περιεχόμενο το οποίο διαθέτει ελεύθερο προς χρήση σε όλες τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.

Το νέο περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί, το οποίο εξαιτίας της ιδιομορφίας της φετινής σεζόν θα προσαρμόζεται διαρκώς, απευθύνεται τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό κοινό.

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ειδικότερα για την επικοινωνία με το ελληνικό κοινό το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί περιλαμβάνει:

 

1. Video που ενθαρρύνει τον εσωτερικό τουρισμό, το οποίο εστιάζει στα συναισθήματα του ελληνικού καλοκαιριού και όχι σε προορισμούς, ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί από όλους, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη σημασία του να παραμείνουμε ασφαλείς.

 

Δείτε το video

2. Φωτογραφικό gallery από συγκεκριμένους προορισμούς, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ, που θα εμπλουτίζεται συνεχώς. Στις φωτογραφίες που θα αξιοποιηθούν η Marketing Greece προτείνει να αναφέρεται ως credit και το όνομα του φωτογράφου.

 

Αναφορικά με το διεθνές κοινό, η καμπάνια περνά πλέον στη δεύτερη φάση και υπογράφει με τη φράση «Endless Greek Summer».

Μία φράση που εμπεριέχει τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται Ελληνικό Καλοκαίρι. Μία «κατάσταση ευτυχίας» που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις, να προσμένεις και τελικά να απολαύσεις το μοναδικό συναίσθημα του Ελληνικού Καλοκαιριού. Η επιθυμία του καθένα να ζήσει λίγο από το Ελληνικό Καλοκαίρι, μπορεί να εκπληρωθεί, οποτεδήποτε το θελήσει, γιατί το Ελληνικό Καλοκαίρι θα είναι πάντα εδώ!

Το Endless Greek Summer έχει διπλή σημασία καθώς αφενός στοχεύει στην καθιέρωση της έννοιας του «παντοτινού ελληνικού καλοκαιριού» αφετέρου χτίζει την έννοια της διάρκειας του συναισθήματος που χαρίζει το Ελληνικό Καλοκαίρι και της επέκτασης της σεζόν.

 

Δείτε το video της καμπάνιας

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media