Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Marketing Greece: Δράσεις δημοσιότητας Ιούλιος – Αύγουστος 2018

Τον απολογισμό των δράσεων δημοσιότητας και των ενεργειών δημοσίων σχέσεων για την περίοδο Ιούλιος – Αύγουστος 2018, ανακοίνωσε η εταιρεία Marketing Greece.

 

Από τη δημοσιότητα των τελευταίων δύο μηνών ξεχωρίζουν τα ακόλουθα

– Τέσσερα επεισόδια αφιερωμένα στην Αθήνα και τις 99 εμπειρίες που αξίζει κανείς να βιώσει όταν επισκεφθεί την ελληνική πρωτεύουσα από το καναδικό κανάλι Evasion και την εκπομπή 99 Envies d’ Evasion με θέμα τα ταξίδια, τις διακοπές και τις περιπετειώδεις εξορμήσεις.

– Ένα δισέλιδο αφιέρωμα για την Πάτμο ως ένα ανεξερεύνητο παράδεισο ιδανικό για μια late-summer εξόρμηση όπως παρουσιάστηκε από την κορυφαία βρετανική εφημερίδα The Times.

– Ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα από κορυφαίο γαλλικό lifestyle περιοδικό, Avantages, στα λιγότερα γνωστά νησιά των Δωδεκανήσων και συγκεκριμένα την Κάρπαθο, τη Σύμη, το Καστελόριζο αλλά και τη Ρόδο, δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την ιστορία, τη γαστρονομία και τοπικά έθιμα του κάθε προορισμού.

– Ένα 12σέλιδο αφιέρωμα στη νέα γαστρονομική σκηνή της Αθήνας και πως αυτή έχει διαμορφωθεί επηρεασμένη από την ιστορία και τον πολισμό της ελληνικής πρωτεύουσας στο κορυφαίο βρετανικό περιοδικό γαστρονομίας και ταξιδιών Food & Travel.

– Ένα ολοσέλιδο αφιέρωμα στην ιστορία της Καλύμνου και την παράδοση του νησιού στη συγκομιδή σφουγγαριών, όπως δημοσιεύτηκε στη Rhein Neckar Zeitung και το οποίο αναπαράχθηκε από 125 διαφορετικά μέσα.

 

Δείτε παρακάτω αναλυτικά το report

 

H Marketing Greece, αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΞΕΕ), με σκοπό την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας