Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Marketing Greece: Απολογισμός δημοσιότητας για το 2018

Η Marketing Greece δίνοντας έμφαση στην πολυδιάστατη προσωπικότητα της Αθήνας, σε λιγότερο γνωστούς (νησιωτικούς και ηπειρωτικούς) προορισμούς, στην ελληνική γαστρονομία, αλλά και στις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης στη χώρα μας, προκάλεσε το ενδιαφέρον δημοφιλών διεθνών μέσων ενημέρωσης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018.

Μέσα από ένα στοχευμένο πρόγραμμα δημοσιότητας, εναρμονισμένο με τις marketing προτεραιότητες της εταιρείας, η Marketing Greece ανέδειξε ελληνικούς προορισμούς και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από ένα πλήθος αφιερωμάτων σε διεθνή μέσα ενημέρωσης. Συνολικά προέκυψαν 1.041 δημοσιεύματα σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα καθώς και έξι τηλεοπτικά αφιερώματα. Δημοσιογραφικές αποστολές από 11 αγορές συμμετείχαν σε 76 press trips και επισκέφθηκαν 47 προορισμούς της Ελλάδας.

Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών για διεθνείς digital influencers, Blogtrotters, ανέδειξε την ελληνική γαστρονομία. Με concept «Bite-Sized Greece», digital influencers ταξίδεψαν σε όλη την Ελλάδα με σκοπό να ανακαλύψουν τους προορισμούς μέσα από τα τοπικά προϊόντα, αλλά και τα τοπικά προϊόντα μέσα από τους προορισμούς. To αποτέλεσμα της ενέργειας αποτυπώθηκε σε 154 blog posts, 12 vlogs και περισσότερα από 5.000 social media posts που ταξίδεψαν το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε 33 προορισμούς.

 

«Η πρόκληση θετικής δημοσιότητας για τη χώρα μας έχει πραγματικά ξεχωριστή αξία, καθώς προσδίδει επιπλέον δυναμική στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας και των εμπειριών της στο εξωτερικό. Το στοιχείο που την διαφοροποιεί είναι ότι οι δημοσιογράφοι και οι digital influencers που ανταποκρίνονται στο κάλεσμα μας δεν γράφουν απλώς για αυτό που τους προτείνουμε αλλά το βιώνουν οι ίδιοι, το αποτυπώνουν και το μοιράζονται με το κοινό τους. Το PR είναι βασικός πυλώνας της δραστηριότητας μας, από την αρχή της λειτουργίας μας και αποτελεί στρατηγική μας επιλογή η διαρκής επένδυση σε αυτόν», δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

 

Δείτε ΕΔΩ το σύνολο των δημοσιευμάτων του 2018.

Δείτε ΕΔΩ τον απολογισμό του Blogtrotters.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας