«Το μυστικό μας για να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, που σε ποσοστό 75% είναι επαναλαμβανόμενοι, είναι ότι δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και στην προσωπική επαφή μαζί τους», αναφέρει μεταξύ άλλων ο γενικός διευθυντής των Elounda Beach και Elounda Bay Palace (Helios Hotels & Resorts/όμιλος Μαντωνανάκη), Μανόλης Ρασούλης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ».
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Ρασούλη
1. «Αυτό που διαφοροποιεί το Elounda Beach είναι η μεγάλη σημασία που δίνουμε στην προσωπική εξυπηρέτηση του πελάτη μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα να έχουμε ευχαριστημένο και ικανοποιημένο πρώτα από όλα το προσωπικό μας, ώστε και το προσωπικό να φροντίζει να αντανακλά την ικανοποίησή του στους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου μας».
2. «Ο πελάτης νιώθει την ικανοποίηση ότι τόσο το προσωπικό του ξενοδοχείου όσο και η γενική διεύθυνση είναι πάντα κοντά του και ότι κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να έχει μια ευχάριστη και αξέχαστη διαμονή, με αποτέλεσμα να γίνεται επαναλαμβανόμενος πελάτης που ειδικά στην περίπτωση του Elounda Beach το έχουμε επιτύχει ανεβάζοντας το ποσοστό πέραν του 75% της επαναλαμβανόμενης πελατείας. Υπάρχουν πάρα πολλοί πελάτες που έρχονται δύο και τρεις φορές το χρόνο για διακοπές είτε με την οικογένειά τους είτε με φίλους, αλλά υπάρχουν και πελάτες που θα μείνουν μία φορά το χρόνο αλλά πέραν των 90 ημερών, διότι νιώθουν το ξενοδοχείο σαν δεύτερό τους σπίτι.
3. «Οι πελάτες μας είναι απαιτητικοί πελάτες που και αυτό το καταλαβαίνω, γιατί όταν καλούνται να πληρώσουν υψηλές τιμές, αυτονόητο είναι ότι θα απαιτήσουν και το ανάλογο σέρβις. Αυτό λοιπόν το μήνυμα προσπαθώ να περάσω στα 46 χρόνια παρουσίας μου στο Elounda Beach και στο προσωπικό του ξενοδοχείου μας, λέγοντάς τους ότι θα πρέπει να βάζουν τον εαυτό τους στη θέση του πελάτη και έτσι θα καταλάβουν και αυτοί ότι ο πελάτης της κατηγορίας του ξενοδοχείου μας έχει πάντα δίκιο».
4. «Οι τιμές ξεκινούν από 500 ευρώ το απλό δίκλινο μέχρι και 10.000 ευρώ η βασιλική σουίτα, που είναι περίπου 300 τετραγωνικά μέτρα με εσωτερική και εξωτερική θερμαινόμενη πισίνα».
5. «Την υψηλή σεζόν φιλοξενούνται περίπου 1.000 πελάτες την ημέρα, ενώ ο αριθμός του προσωπικού φτάνει τα 500 άτομα. Έτσι, η αναλογία είναι ένας εργαζόμενος προς δύο πελάτες του ξενοδοχείου».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Ρασούλη στο patris.gr.