Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

M. Frenzel: Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους Γερμανούς

BTW

Σε σύγκριση με τα περσινά επίπεδα – ρεκόρ κρατήσεων από τη Γερμανία και τη φετινή χρονιά ο αριθμός των Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα θα παραμείνει σε υψηλό επίπεδο, αναφέρει σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΚΕΦΑΛΑΙΟ» ο Dr. Michael Frenzel, πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Συνδέσμου της Γερμανικής Τουριστικής Οικονομίας (Bundesverband der Deutschen Tourismuswirtschaft – BTW) και πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού (World Travel & Tourism Council),

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Frenzel:

1. «Η Ελλάδα στα μάτια των Γερμανών παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Εκτιμούν την ελληνική φιλοξενία και δεν προβλέπεται να αλλάξουν την προτίμησή τους, παρά τις όποιες “αναταράξεις” συμβαίνουν για λόγους πολιτικούς και οικονομικούς. Εντούτοις, όταν έρχεται η ώρα του κλεισίματος του πακέτου, η Ελλάδα φαίνεται να χάνει σε ανταγωνιστικότητα σε σχέση με άλλους προορισμούς της Μεσογείου και έρχεται στην τρίτη και στην τέταρτη θέση. Και αυτό γιατί μπαίνουν ζητήματα τιμής του πακέτου και σχέσης ποιότητας – τιμής των παρεχόμενων υπηρεσιών που καθορίζουν την τελική απόφαση. Η Ελλάδα ήταν πάντα πιο ακριβή σε σύγκριση με άλλες χώρες.

Οι μεγαλύτερες αγορές αυτή τη στιγμή για τον ευρωπαϊκό τουρισμό είναι μακράν η Ισπανία και η Τουρκία. Η Ελλάδα δεν έχει καλύψει πολλά κομμάτια της αγοράς, όσον αφορά το μαζικό τουρισμό. Η Ισπανία από την άλλη έχει πληθώρα αεροπορικών πτήσεων και παροχών τα τελευταία χρόνια, ενώ η Τουρκία έχει επενδύσει στο ξενοδοχειακό της δυναμικό, προχωρώντας στην κατασκευή νέων μονάδων και σε ανακαινίσεις και ταυτόχρονα έχει δώσει έμφαση στα οικογενειακά πακέτα».

2. «Σε σύγκριση με τα περσινά επίπεδα – ρεκόρ κρατήσεων, η ζήτηση από τη Γερμανία για την Ελλάδα εκτιμώ πως θα παραμείνει και αυτή τη χρονιά σε υψηλό επίπεδο».

3. «Σήμερα ο πελάτης θέλει να έχει ευελιξία. Πλέον ξετυλίγεται μπροστά του μια πληθώρα ταξιδιωτικών επιλογών. Η πρόκληση για κάθε προορισμό πλέον είναι να δίνει το καλύτερο για να παραμένει ανταγωνιστικός. Οι τουρίστες ζητούν διαφοροποίηση και εξειδίκευση. Πρέπει να υπάρχει μια στρατηγική. Το μοντέλο «ήλιος – θάλασσα» έχει για πολλούς ξεπεραστεί, καθώς έχουν αναπτυχθεί και άλλες τάσεις, όπως το γκολφ ή ο ιατρικός τουρισμός. Για παράδειγμα υπάρχουν πολλοί Γερμανοί συνταξιούχοι θέλουν να ταξιδέψουν το χειμώνα για μεγάλο διάστημα σε θερμά κλίματα. Η Ελλάδα θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυναμική. Αυτό θα σήμαινε επενδύσεις σε ξενοδοχεία, οι οποίες όμως θα μπορέσουν να καλυφθούν από την επιμήκυνση της σεζόν».

Πηγή: www.capital.gr

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Frenzel στην εφημερίδα «ΚΕΦΑΛΑΙΟ» και τη δημοσιογράφο Βασιλική Κουρλιμπίνη

Share Post