Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025

Κυπριακό Υφυπουργείο Τουρισμού: Ανάθεση σε βρετανική εταιρεία τη συλλογή στοιχείων διαδικτυακής φήμης

 

Στην εταιρεία Reputize Ltd, με έδρα το Λονδίνο, ανέθεσε το κυπριακό Υφυπουργείο Τουρισμού τη συλλογή στοιχείων μέσω του διαδικτύου, όσον αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες σε κλάδους του τουρισμού, προκειμένου να μπορεί με τη σειρά του να παρέμβει για διορθωτικές κινήσεις και παρατηρήσεις προς τους επιχειρηματίες του κλάδου.

Οι δοκιμές της ψηφιακής πλατφόρμας της Reputize έχουν αρχίσει εδώ και λίγο καιρό και πριν το καλοκαίρι το Υφυπουργείο Τουρισμού θα έχει στη διάθεσή του το συγκεκριμένο εργαλείο, που θα παρακολουθεί στην ουσία την ικανοποίηση των επισκεπτών στο διαδίκτυο όσον αφορά τις υπηρεσίες ξενοδοχείων, κέντρων αναψυχής, αρχαιολογικών χώρων, κτλ.

Σημειώνεται ότι η Reputize είναι μια εταιρεία παροχής λογισμικού που έχει ήδη στο πελατολόγιο της εκατοντάδες ξενοδοχεία στον κόσμο και ανέλαβε μετά από σχετικό διαγωνισμό του κυπριακού Υφυπουργείου Τουρισμού το σχεδιασμό/ανάπτυξη υπηρεσιών/εργαλείο συλλογής στοιχείων διαδικτυακής φήμης (ORM – Online Reputation Management), έναντι του ποσού των 360.000 ευρώ περίπου.

 

 

Η πλατφόρμα και το λογισμικό που ανέπτυξε η Reputize θα συλλέγει στοιχεία από μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων (Facebook, Instagram, Booking.com, TripAdvisor κ.ά.), στις οποίες αναρτώνται κριτικές και αξιολογήσεις από τουρίστες.

Για το θέμα, ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος, ανέφερε πρόσφατα πως η ψηφιακή πλατφόρμα θα παρακολουθεί την τουριστική φήμη του προορισμού, αλλά και των ίδιων των παρόχων υπηρεσιών.

«Αν ένας επισκέπτης στο εξωτερικό αναφέρεται για την Κύπρο ή μια υπηρεσία που έλαβε στην Κύπρο, θα μπορούμε πλέον ως υφυπουργείο να παρακολουθούμε επί καθημερινής βάσης αυτά τα σχόλια για να μπορούμε να δουλεύουμε μαζί με τους παρόχους υπηρεσιών στην Κύπρο για βελτίωση του προϊόντος», ανέφερε ο κ. Περδίος.

Βάσει των σχεδιασμών που γνωστοποιήθηκαν, η πλατφόρμα μεταξύ άλλων θα συγκεντρώνει στοιχεία και θα ενημερώνει το υφυπουργείο Τουρισμού για τη μέση βαθμολογία ικανοποίησης των επισκεπτών για σειρά υπηρεσιών και για τις αυξομειώσεις που θα παρατηρούνται προκειμένου το υφυπουργείο Τουρισμού να έχει εικόνα του βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών.

 

Πηγή: www.philenews.com

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media