Έχουν περάσει πάνω από 60 χρόνια από τότε που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στη χώρα μας ο θεσμός των δημοσίων σχέσεων. Τότε, το 1951, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό για την ανάθεση ενός εξαμηνιαίου προγράμματος διαφημίσεων και δημοσίων σχέσεων. Μία νέα έννοια είχε μόλις γεννηθεί…
Όσοι πιστεύουν ότι οι δημόσιες σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η οργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη αφορά πολλά παραπάνω.
Αυτή την εσφαλμένη εντύπωση έρχεται να αλλάξει το 13ο βιβλίο του συγγραφέα – εκπαιδευτικού Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, με τίτλο «Δημόσιες Σχέσεις», που κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες από τις εκδόσεις Σταμούλη, το οποίο επιχειρεί με απλό, πρακτικό και κατανοητό λόγο, να μυήσει τον αναγνώστη στον κόσμο των δημοσίων σχέσεων.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για το σπουδαστή – φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρυσταλλωμένη εικόνα για τις δημόσιες σχέσεις.
Επιπλέον ο συγγραφέας μέσα από πλήθος παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων επιχειρεί να εφοδιάσει ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρηματίες με τα βασικά εργαλεία, ιδέες και προτάσεις για τη διαμόρφωση του δικού τους προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
Σημείωση: Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης έχει συγγράψει μεταξύ άλλων τα βιβλία: «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Marketing Εστιατορίου», «Τουριστικό Μάρκετινγκ» και «Παράπονα Πελατών Μπελάς… ή ευκαιρία;».