Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Κρήτη: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης για το 2021, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

 

– Σχεδιασμό και παραγωγή εντύπων εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως π.χ. θαλάσσιος – κρουαζιέρα, προβολή ενδοχώρας, περιοχών φυσικού κάλλους κλπ., η παραγωγή video – εμπλουτισμός φωτογραφικού αρχείου, η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου τουριστικής προβολής, η δημιουργία και εμπλουτισμός κειμένων για καταχωρήσεις, η μετάφραση περιεχομένου σε απαιτούμενες γλώσσες, η αναπαραγωγή διαφημιστικής τσάντας Περιφέρειας Κρήτης και η προμήθεια αναμνηστικών δώρων.

Ειδικότερα, εναρμονισμένη με την παραπάνω δράση είναι η παραγωγή προωθητικού βίντεο για τις ανάγκες της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης και ειδικότερα της ανάδειξης και καθιέρωσης του νησιού ως κορυφαίου προορισμού για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (προωθητικά βίντεο, ταινίες, ντοκιμαντέρ κλπ.) και κατ’ επέκταση την προώθηση του κινηματογραφικού τουρισμού.

Στο εν λόγω βίντεο θα αναδεικνύεται επίσης η πλούσια ιστορία, το μεγαλειώδες φυσικό τοπίο της κρητικής γης και η απαράμιλλη φιλοξενία των Κρητικών.

Αποτέλεσμα της εν λόγω δράσης θα είναι η παραγωγή ενός ποιοτικού προωθητικού βίντεο χρονικής διάρκειας 2 – 3 λεπτών, σε ελληνικά και αγγλικά, καθώς και δύο μικρότερες εκδόσεις αυτού, διάρκειας 15΄΄ έκαστη, προκειμένου να δίδεται η δυνατότητα αναπαραγωγής των εκδόσεων αυτών ως «story» στα κοινωνικά δίκτυα της Περιφέρειας Κρήτης, τα οποία θα αποτελούν ιδανικό εργαλείο προβολής στο πλαίσιο της σύγχρονης προσέγγισης του marketing τουριστικών προορισμών.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

– Δράσεις διαφήμισης και τουριστικής προβολής

Τα διαφημιστικά μέσα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γενικότερα το διαδίκτυο αποτελούν αναμφισβήτητα τα ισχυρότερα εργαλεία προβολής με διαρκώς αυξανόμενο αριθμό χρηστών και με δυνατότητα προβολής σε όλες τις αγορές – στόχους της Περιφέρειας Κρήτης.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνονται και οι παραδοσιακοί μέθοδοι διαφήμισης όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα.

Ο σημαντικότερος, διαφήμιση σε διαδικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), με banners που θα παραπέμπουν στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας για το νησί ως τουριστικό προορισμό (www.incrediblecrete.gr), καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών SPOT κατά τη διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές – ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης (google, yahoo κλπ), σε ηλεκτρονικές διαδραστικές εκδόσεις σε μορφή εφαρμογής (application), προβολή σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης, ηχητικά μηνύματα σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους (π.χ. μετρό) κλπ.

Καταχώρηση banner στον ταξιδιωτικό ιστότοπο «www.wondergreece.gr», στην ελληνική και στην αγγλική έκδοση του εν λόγω ιστότοπου, για χρονικό διάστημα έξι μηνών εντός του 2021.

Καταχώρηση διαφήμισης  / ανάρτηση banner στις ετήσιες εκδόσεις του ισπανόφωνου και αγγλόφωνου τουριστικού και εμπορικού οδηγού «Atenas en el bolsillo», που διανέμεται (και) στις διεθνείς τουριστικές και εμπορικές εκθέσεις της Μαδρίτης, Βαρκελώνης, Λονδίνου, Μονάχου και Μόσχας, αλλά και στον ιστότοπο www.atenasbolsillo.com.

Η φετινή έκδοση θα είναι αφιερωμένη μόνο στην Κρήτη και θα υποστηρίζεται επίσης από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος και την αεροπορική εταιρεία «Aegean», η οποία θα διανέμει τον οδηγό δωρεάν στις VIP αίθουσες του αεροδρομίου.

Προβολή μέσω της εφημερίδας «Εθνικός Κήρυκας», η μοναδική καθημερινή ελληνική εφημερίδα των ΗΠΑ που το 2015 συμπλήρωσε ένα αιώνα ζωής, αποτελεί τον πιο στοχευμένο τρόπο προσέγγισης της ελληνόφωνης ομογένειας στις Η.Π.Α., αλλά και της αγγλόφωνης εβδομαδιαίας της έκδοσης «The National Herald».

Η μεγάλη κυκλοφορία της εφημερίδας, περίπου 40.000 φύλλα καθημερινά την καθιστούν γέφυρα μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, ενώ η κυκλοφορία της εβδομαδιαίας αγγλόφωνης έκδοσης «The National Herald» ξεπερνά τα 25.000 φύλλα.

Επιπλέον, οι ιστοσελίδες «www.ekirikas.com» & «www.thenationalherald.com» (σε ελληνικά και αγγλικά) έχουν περίπου 200.000 επισκεψιμότητα κάθε μήνα, με ετήσιο ρυθμό αύξησης άνω του 25%.

Στο παραπάνω πλαίσιο και με στόχο την τουριστική προβολή του νησιού, η Περιφέρεια Κρήτης θα πραγματοποιήσει μία ολοσέλιδη καταχώρηση στο ένθετο περιοδικό «Γαστρονομία» (Μάιος) της εφημερίδας «Ο Εθνικός Κήρυκας της Νέας Υόρκης» και ανάρτηση banners στα www.ekirikas.com και www.thenationalherald.com.

 

Φωτογραφία: www.facebook.com/incrediblecrete

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media