Σάββατο 21 Μαϊου 2022

Β. Κικίλιας: Στόχος να γίνει η Ρόδος υπόδειγμα βιώσιμου τουριστικού προορισμού

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας επισκέφθηκε χθες (20/01) τη Ρόδο, όπου συμμετείχε στην εκδήλωση της ίδρυσης του Co-Lab του Ομίλου TUI στο νησί, του πρώτου εργαστηρίου συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της αλυσίδας των υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό και αφορά στην ανάπτυξη πολιτικών και προγραμμάτων που θα διασφαλίσουν το βιώσιμο τουρισμό.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του TUI Group, Fritz Joussen, ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος και ο Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Στην ομιλία του, ο Υπουργός Τουρισμού ευχαρίστησε την TUI για την επιλογή της Ρόδου και εξέφρασε τη στήριξη της Κυβέρνησης στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου για την υλοποίηση κρίσιμων έργων υποδομής, όπως η διαχείριση υδάτινων πόρων, η διαχείριση αποβλήτων, το κυκλοφοριακό κ.ά.

Όπως επισήμανε, στόχος όλων είναι να γίνει η Ρόδος υπόδειγμα βιώσιμου τουριστικού προορισμού που θα αντιγράψει όλος ο κόσμος, καθώς η βιωσιμότητα του προορισμού θα αποτελεί νούμερο 1 τάση για τον ταξιδιώτη για τα επόμενα πολλά χρόνια.

Ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι το νησί θα είναι έτοιμο να υποδεχτεί φέτος τους επισκέπτες του νωρίτερα από κάθε άλλη φορά και όλοι – Περιφέρεια, Δήμος, ξενοδοχεία, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα εστίασης – προετοιμάζονται για αυτό το σκοπό. «Το χειμώνα χτίζονται οι πρωταθλητές του καλοκαιριού», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε επίσης στο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. «Δεν χρειάζεται ένας μεγάλος tour operator, όπως η TUI, για να γεμίσει η Ρόδος τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Θέλουμε να σχεδιάσουμε μαζί τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο και μετά Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο», τόνισε ο κ. Κικίλιας, ενώ απευθυνόμενος στον κ. Joussen είπε ότι «αναμένουμε από εσάς καλές τιμές και καλές προσφορές προς τους ξενοδόχους μας».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media