Σάββατο 21 Μαϊου 2022

Β. Κικίλιας: Ο τουρισμός επιστρέφει το μέρισμά του στη μέση ελληνική οικογένεια

 

Σημεία της συνέντευξης του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο Real FM και στο δημοσιογράφο Μάνο Νιφλή.

 

Ο τουρισμός επιστρέφει το μέρισμά του στη μέση ελληνική οικογένεια

Αν συνυπολογίσει κανείς ότι το 25% των εσόδων της χώρας προέρχονται άμεσα ή έμμεσα από το τουριστικό μας προϊόν, καταλαβαίνει πόσες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ασχολούνται με τον τουρισμό – καλοκαιρινό, χειμερινό και θεματικό – και πόσο πραγματικά αξίζει τον κόπο όλοι να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε.

Ο τουρισμός επιστρέφει το μέρισμά του στη μέση ελληνική οικογένεια. Για αυτό και η προσπάθεια είναι οριζόντια. Έχει να κάνει και με όλες τις συναρμοδιότητες που πηγάζουν από τα Υπουργεία Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, Εσωτερικών.

Και νομίζω ότι είναι απαίτηση πλέον, γιατί η πρόβλεψη για τα έσοδα του 2022 πατάει ακριβώς πάνω στην απόδοση που θα έχει ο τουρισμός στη χώρα μας. Θα κάνουμε μια κοινή, ολοκληρωμένη και δυνατή προσπάθεια όλοι μαζί.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Σε πολύ υψηλά επίπεδα οι προκρατήσεις για το 2022 – Ψήφος εμπιστοσύνης από την TUI

Το 2021 έχουμε ξεπεράσει σε έσοδα τα 10,4 δισ., όταν οι προβλέψεις ήταν 5 – 6 δισ. ευρώ. Και οι προκρατήσεις οι οποίες δοκιμάστηκαν από την «Όμικρον» για κάποιες εβδομάδες, είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Όταν, για παράδειγμα, ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας και το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς που είναι η TUI, δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και εν προκειμένω και στη Ρόδο και εγκαινιάζει μαζί μας την προσπάθεια να μετατραπεί το νησί σε βιώσιμο τουριστικό προορισμό, αλλά και ο CEO της αναγγέλλει ότι από 1,5 εκατ. επισκέπτες το 2021, η TUI θα φέρει το 2022 στην Ελλάδα 3 εκατ. επισκέπτες, καταλαβαίνετε τι δυναμική δημιουργείται.

 

Η Ελλάδα θα κάνει πρωταθλητισμό φέτος στον τουρισμό

Η Ελλάδα θα κάνει πρωταθλητισμό φέτος στον τουρισμό. Για τον ταξιδιώτη εξακολουθεί να είναι το νούμερο ένα προαπαιτούμενο η ασφάλεια. Και με βάση τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκαμε στην αρχή ειδικά και στη συνέχεια την υγειονομική κρίση, δημιουργήσαμε ένα rebranding της χώρας στο εξωτερικό.

Με τα υγειονομικά πρωτόκολλά μας, με τον επαγγελματισμό και τη σοβαρότητα που λειτουργήσαμε και στο Υπουργείο Υγείας, αλλά και με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τον κλάδο των μεταφορών, ευελπιστούμε ότι θα είμαστε αυτοί οι οποίοι θα κόψουμε πρώτοι το νήμα.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media