Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Β. Κικίλιας: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι home port και hub για τον τουρισμό κρουαζιέρας

Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας συναντήθηκε την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα.

Στη συνάντηση συμμετείχε και η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου.

Στις δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι αποφάσισε να ξεκινήσει τις επαφές του ως Υπουργός Τουρισμού από την Κεντρική Μακεδονία και ευχαρίστησε τον κ. Τζιτζικώστα για την πολύ ισχυρή συνεργασία που στόχο έχει την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και της τουριστικής εμπειρίας στη Μακεδονία.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι home port και hub για τον τουρισμό κρουαζιέρας.

Στο πλαίσιο αυτό θα ενισχύσει με νέα εργαλεία την κρουαζιέρα στη βόρεια Ελλάδα, μέσω της οποίας, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «οι τουρίστες και οι επισκέπτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα εξαιρετικά ξενοδοχεία της Περιφέρειας, να γευτούν τις ιδιαίτερες γεύσεις από την πρωτογενή παραγωγή που ξεκινάει από εδώ και επίσης να αναπτυχθούν ειδικές μορφές του τουρισμού, όπως είναι ο θρησκευτικός τουρισμός, ο γαστρονομικός τουρισμός, οι δρόμοι του κρασιού, ο ιαματικός τουρισμός», εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι με αυτόν τον τρόπο θα δοθεί νέα ώθηση στη Θεσσαλονίκη και τη βόρεια Ελλάδα.

Ο Υπουργός Τουρισμού ανήγγειλε ότι κεντρικά, μέσω του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και σε συνεργασία με την Περιφέρεια, το τελευταίο τρίμηνο του έτους, το οποίο πάντα είναι δύσκολο για τον τουρισμό, θα περάσει το μήνυμα σε όλες τις αγορές για τις εκπληκτικές ομορφιές της Μακεδονίας και τον εξαιρετικό τουρισμό που προσφέρει.

Στόχος είναι αυτοί οι οποίοι επιδιώκουν να επισκεφθούν προορισμούς να την προτιμήσουν έναντι άλλων χωρών και έτσι να μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την οικονομία μας, την κοινωνία μας, τους ανθρώπους μας, τη μέση ελληνική οικογένεια.

«Είμαι πεπεισμένος ότι ο τουρισμός θα συνεχίσει να αυξάνεται όχι μόνο σε ποσότητα, κυρίως σε ποιότητα και σε έσοδα και να δίνει νέες θέσεις εργασίας. Προφανώς δεν μιλάμε μόνο για το αμιγές κομμάτι των καλοκαιρινών προορισμών και αυτών των 50 ή 60 ημερών που όλοι χαιρόμαστε τη θάλασσα, τον ήλιο και αυτή την ευλογία που έχει η χώρα μας», τόνισε κλείνοντας ο κ. Κικίλιας.

Από την πλευρά του ο κ. Τζιτζικώστας συνεχάρη τον κ. Κικίλια για τη νέα θέση του στην κυβέρνηση ως Υπουργός Τουρισμού και τόνισε:

«H Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι πρώτη τα τελευταία χρόνια σε αφίξεις τουριστών στη χώρα. Επενδύουμε στον εναλλακτικό τουρισμό και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ώστε να επιτύχουμε επισκεψιμότητα δώδεκα μήνες το χρόνο, επειδή η Κεντρική Μακεδονία διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να το πετύχει. Συζητήσαμε το πώς θα μπορέσουμε το επόμενο διάστημα να προετοιμαστούμε κατάλληλα, ώστε να αρχίσουν οι δράσεις προβολής και η παρουσία της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλες τις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, για να προβάλλουμε την περιοχή μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για το 2022. Ταυτόχρονα συζητήσαμε για την επένδυση σε διάφορες μορφές τουρισμού, που μέχρι σήμερα δεν έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς, όπως ο τουρισμός κρουαζιέρας, ο ιατρικός ή ο ιαματικός. Υπάρχει κλίμα συναντίληψης και καλής συνεργασίας με τον Υπουργό. Τη νέα χρονιά, έχοντας αφήσει -ελπίζουμε- πίσω μας την πανδημία του κορονοϊού, θεωρούμε πως θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε και πάλι στα επίπεδα επισκεψιμότητας του 2019, πριν την πανδημία, διότι ο τουρισμός για εμάς στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας μας. Καλή πορεία του τουρισμού σημαίνει πολλές και καλές θέσεις εργασίας, σημαίνει αύξηση του τοπικού εισοδήματος. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι έτοιμη να παρουσιάσει στο τέλος του μήνα τη νέα καμπάνια προβολής της περιοχής, η οποία θα μας ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις και στις τουριστικές δράσεις που θα υλοποιήσουμε».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media