Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Δήμος Βόλου: Καμπάνια μέσω Facebook και Instagram για προσέλκυση τουριστών

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική διαφήμιση της περιοχής σε αγορές στόχους θα αξιοποιήσει ο Δήμος Βόλου για την προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό με το άνοιγμα του τουρισμού το επόμενο Σάββατο 15 Μαΐου.

Η αξιοποίηση του διαδικτύου για την τουριστική προβολή του Δήμου Βόλου προβλέπεται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021 και θεωρείται εργαλείο ιδίως αυτή την περίοδο που προετοιμάζεται η επανεκκίνηση της λειτουργίας της τοπικής τουριστικής οικονομίας με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Συγκεκριμένα θα αξιοποιηθούν το Facebook και το Instagram με βάση τα οποία θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί διαφημιστική καμπάνια, θα δημιουργηθούν λογαριασμοί μέσω των οποίων θα διενεργείται η κάθε καμπάνια και στους οποίους θα αναρτάται υλικό, θα γίνουν πληρωμένες δημοσιεύσεις και δράσεις για την αύξηση του αριθμού των ακολούθων, ενώ θα παρακολουθούνται και θα μετριούνται τα αποτελέσματα των απηχήσεων και επιπρόσθετα θα επικοινωνούνται οι δράσεις σε κεντρικά μέσα ενημέρωσης.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Σύμφωνα με το σχεδιασμό θα γίνουν συνολικά 25 αναρτήσεις από την έναρξη της λειτουργίας της τουριστικής περιόδου και για διάστημα 1,5 μήνα, δηλαδή τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

Οι αγορές στόχοι θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση που θα δοθεί σε εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας.

Ενδεικτικές αγορές στόχοι για το Δήμο Βόλου θα είναι αρχικά η Ελλάδα, οι χώρες των Βαλκανίων και Ισραήλ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται.

Επίσης το κοινό θα επιλέγεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, γεωγραφικό προφίλ με βάση την οδική εγγύτητα και την πληθυσμιακή συγκέντρωση (πρωτεύουσες χωρών, χιλιομετρική απόσταση κλπ), δημογραφικό προφίλ για παράδειγμα ηλικιακό εύρος, οικογενειακή κατάσταση, ενώ οι αναρτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες ανά κοινό και θα παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας.

Η υπηρεσία θα κοστίσει συνολικά 9.300 ευρώ.

 

Πηγή: www.volosday.gr

Φωτογραφία: www.volosinfo.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media