Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Οι περιοχές που προβάλλονται στην καμπάνια του χειμερινού τουρισμού

 

«Για πρώτη φορά στη χώρα μας προχωράμε στη δημιουργία διακριτής καμπάνιας για το χειμερινό τουρισμό, ώστε να καταστεί σαφές ότι στον τομέα του τουρισμού η Ελλάδα αναπτύσσει πλέον μια δυναμική στο σύνολο των Περιφερειών της. Η Καβάλα, το Δέλτα του Νέστου, το Δάσος της Δαδιάς, η λίμνη Κερκίνη, οι ορειβατικές διαδρομές της Ροδόπης στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, η Βασιλίτσα, η Καστοριά, το Νυμφαίο, στη Δυτική Μακεδονία, ο Άγιος Αθανάσιος, το Καϊμακτσαλάν στην Κεντρική Μακεδονία, το Πήλιο, τα Μετέωρα, η Ελάτη, το Περτούλι, η λίμνη Πλαστήρα, τα Τρίκαλα στη Θεσσαλία, το Καρπενήσι, η Αράχοβα, οι Δελφοί, η Παύλιανη, η Αιδηψός στη Στερεά Ελλάδα, η ορεινή Αρκαδία, τα Τρίκαλα Κορινθίας, το Ναύπλιο στην Πελοπόννησο, τα Καλάβρυτα, η ορεινή Ναυπακτία στη Δυτική Ελλάδα, το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, τα Τζουμέρκα, η Κόνιτσα και τα Μαστοροχώρια στην Ήπειρο, όλες αυτές οι περιοχές απαράμιλλης ομορφιάς μπορούν να αποτελέσουν το νέο αφήγημα της χώρας και για το χειμερινό τουρισμό από τις αγορές του εξωτερικού».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Τα παραπάνω είπε, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media