Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

Kalamata destination branding: Επιλογή προτάσεων για το τουριστικό λογότυπο της Καλαμάτας

Στο σημείο διαμόρφωσης του λογοτύπου που θα συνοδεύει την Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας, βρίσκεται η πορεία για την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Ως αποτέλεσμα της ανοικτής δημόσιας και ηλεκτρονικής διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ως κυρίαρχη έννοια για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης, η Γαστρονομία με κεντρική αναφορά στην Ελιά Καλαμάτας.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ως επόμενο βήμα είναι η επιλογή του λογοτύπου, μέσα από ένα σύνολο τεσσάρων προτάσεων, που έχουν ως αναφορά την Ελιά Καλαμάτας.

Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται όλοι όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμηση τους μέχρι τη Δευτέρα 4 Ιουλίου σε μία από τις τέσσερις προτάσεις.

 

Δείτε ΕΔΩ.

 

Διαβάστε περισσότερα στο: www.ertnews.gr