Η Ιταλία αναδεικνύεται ως ο δημοφιλέστερος προορισμός διακοπών πολυτελείας, η Chanel ως το κορυφαίο luxury brand και το δωρεάν ασύρματο ίντερνετ προτιμότερο από το δωρεάν πρωινό!
Αυτό προκύπτει από την έρευνα των Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH) για τις νέες τάσεις στον τουρισμό πολυτελείας, η οποία πραγματοποιήθηκε (με τη μορφή συμπλήρωσης ερωτηματολογίων) τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, με τη συμμετοχή πάνω από 13.000 επισκεπτών των SLH ξενοδοχείων ανά τον κόσμο.
Πιο αναλυτικά, σχετικά με τις πολυτελείς ταξιδιωτικές προτιμήσεις, ο οίκος Chanel κατέκτησε την κορυφή στη λίστα με τα δημοφιλέστερα luxury brands και ακολουθούν τα Small Luxury Hotels of the World® και ο οίκος Hermés.
Στο ερώτημα του αγαπημένου προορισμού πολυτελών διακοπών, η Ιταλία υπερίσχυσε, συγκεντρώνοντας το 13% των απαντήσεων, ενώ ακολουθούν η Γαλλία (11,1%) και οι Μαλδίβες, η νησιωτική χώρα στον Ινδικό Ωκεανό (8%).
Οι Αυστραλοί, οι Λατινοαμερικανοί και οι κάτοικοι των ΗΠΑ, επέλεξαν το Παρίσι ως τον αγαπημένο τους προορισμό πολυτελών διακοπών, ενώ οι Κινέζοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί προτίμησαν τις Μαλδίβες.
Όσον αφορά τις παροχές δωματίου mini bar, όταν ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να διαλέξουν την αγαπημένη τους παροχή, η πλειοψηφία τους (58%) επέλεξε μία μηχανή του καφέ/Nespresso.
Αγαπημένο brand στο mini bar αναδείχθηκε η Coca-Cola, καθώς ήταν η πρώτη προτίμηση για τις περισσότερες κύριες αγορές με εξαίρεση τους Βρετανούς, τους Ρώσους και τους Αυστραλούς. Οι Βρετανοί επέλεξαν Bombay Sapphire ως το αγαπημένο τους brand από το mini bar, οι Ρώσοι το Evian, ενώ οι Αυστραλοί τη σαμπάνια Moët & Chandon.
Εξετάζοντας την κατανάλωση των προϊόντων από το mini bar, το κρασί, η μπίρα και η σαμπάνια ήταν η κορυφαία επιλογή επί του συνόλου των αγορών (33,5%). Όμως το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (38,7%) προτίμησαν τα αναψυκτικά από τα δυνατά ποτά, τα σνακς, το κρασί, τη μπίρα και τη σαμπάνια.
Επιπλέον η πλειοψηφία των ερωτηθέντων έδωσε έμφαση στη δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ έναντι του δωρεάν πρωινού (53,1% αντί 46,9%) με εξαίρεση τους Βρετανούς και τους Γερμανούς, οι οποίοι διάλεξαν το πρωινό (55,4% και 58,4% αντίστοιχα).
Τα The Small Luxury Hotels of the World ™ (SLH) διαθέτουν ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 520 μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία σε περισσότερες από 70 χώρες.
Πηγή: www.newmoney.gr
Φωτογραφία: www.facebook.com/italia.it (The Official Brand Page for tourism in Italy)
Ολόκληρο το άρθρο της Στεφανίας Σούκη:
http://www.newmoney.gr/article/63466/toyrismos-polyteleias-italia-chanel-asyrmato-internet-kai-nespresso-psifizoyn-oi