Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει η Selected Hideaways

Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει η ανεξάρτητη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων και βιλών Selected Hideaways, παρά την επέλαση της πανδημίας του κορωνοϊού, με τον αριθμό των καταλυμάτων που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της να ανέρχεται πλέον σε 75.

Κόντρα στην υγειονομική κρίση, η Selected Hideaways κατέγραψε το 2020 πληρότητα πάνω από 70% σε όλα τα καταλύματα που διαχειρίζεται, διατηρώντας τη δυναμική της, ενώ το 2019 σημείωσε αύξηση του τζίρου των ξενοδοχείων και των βιλών που βρίσκονται στο portfolio της σε ποσοστό 27% σε σχέση με το 2018.

Φέτος, η εταιρεία, που με προσεχτικές κινήσεις ενισχύει το brand των ξενοδοχείων που έχει στην ομπρέλα της, σημειώνει υψηλό ρυθμό κρατήσεων, με την πλειονότητά τους να προέρχεται από τις χώρες της Ευρώπης, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και το Ισραήλ.

Έχοντας συμπληρώσει 5 χρόνια από την ίδρυσή της, η Selected Hideaways έχει παρουσία σε δημοφιλείς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς και συγκεκριμένα διαχειρίζεται καταλύματα 4 και 5 αστέρων στην Αθήνα, στη Σαντορίνη, στη Μύκονο, στις Σπέτσες, στη Σκιάθο, στη Μήλο, στη Λευκάδα, στη Ρόδο, στην Άνδρο και στην Κύθνο.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ενδεικτικό των υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει είναι το γεγονός ότι πάνω από το 90% των επιχειρηματιών με τους οποίους συνεργάζεται, ανανεώνει το συμβόλαιό του.

Άλλωστε, η δημιουργία ισχυρών ανθρωπίνων δεσμών και σχέσεων αμοιβαίου οφέλους βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας, η οποία αναπτύσσεται, αξιοποιώντας τη δύναμη της από στόμα σε στόμα επικοινωνίας (word-of-mouth).

Με απώτερο στόχο την ενίσχυση των μεγεθών των καταλυμάτων που διαχειρίζεται και την επίτευξη κέρδους, η Selected Hideaways αναπτύσσει στρατηγική πωλήσεων και marketing, πλήρως εξατομικευμένη στον εκάστοτε ιδιοκτήτη ανάλογα με τις ανάγκες που θέλει να καλύψει και παράλληλα αναλαμβάνει τη διαχείριση τόσο των κρατήσεων όσο και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταλύματος.

Στο πλαίσιο αυτό, η Selected Hideaways ακολουθεί μια πολιτική διαχείρισης εσόδων, η οποία βασίζεται σε 5 άξονες, καθοριστικούς για την επίτευξη ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων:

· Ανάλυση ιστορικού πωλήσεων

· Παρακολούθηση ανταγωνισμού

· Πρόβλεψη ζήτησης

· Προγραμματισμός καναλιών διανομής

· Πολιτική βελτιστοποίησης τιμών

Ακολουθώντας τις επιταγές της ψηφιακής εποχής και αξιοποιώντας στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες και τη δύναμη του διαδικτύου, η εταιρεία, η οποία διαθέτει ένα πλούσιο portfolio συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών πρακτόρων που ενισχύουν την τουριστική ταυτότητα κάθε προορισμού, αναλαμβάνει τη διαχείριση των online travel agents (OTAs), επιλέγοντας κάθε φορά τον σωστό συνδυασμό ξενοδοχείου και ΟΤΑ.

Στην κατεύθυνση αυτή, εφαρμόζει εξατομικευμένη στρατηγική τιμολόγησης για κάθε ξενοδοχείο και παρακολουθεί επιστάμενα την απόδοσή της σε καθημερινή βάση, κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με βάση τον ανταγωνισμό, τη ζήτηση και τους στόχους που θέτει ο ιδιοκτήτης κάθε καταλύματος.

 

Ενίσχυση εξωστρέφειας

Έχοντας μεγάλη εμπειρία από τη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις – βαρόμετρο για την πορεία του τουρισμού, η Selected Hideaways κάθε χρόνο δίνει το «παρών» σε events με σκοπό την προβολή των καταλυμάτων που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της και τη σύναψη συμφωνιών με ισχυρούς παίκτες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

Με στόχο, δε, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος που προσφέρουν τα ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της, η Selected Hideaways λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στους μεγάλους διεθνείς οργανωτές εκδρομών και ταξιδιωτικούς πράκτορες με τα καταλύματα και συνδράμει στη λήψη σωστών αποφάσεων γύρω από συμβάσεις και διαπραγματεύσεις συμφωνιών.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post