Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Ioannina Lake Run: 19 & 20 Σεπτεμβρίου o Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων

Ο 14ος Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 19 – 20 Σεπτεμβρίου 2020.

Όσοι επιθυμούν να τρέξουν στο μεγάλο αγώνα των 30 χλμ., το Δυναμικό Βάδισμα 30 χλμ., τους αγώνες δρόμου 10 χλμ. και 5 χλμ., μπορούν να εγγράφονται στην ιστοσελίδα του αγώνα www.ioanninalakerun.gr έως τις 7 Σεπτεμβρίου 2020.

Με δεδομένο ότι φέτος θα υπάρξει ανώτατος αριθμός συμμετοχής αγωνιζομένων σε κάθε δρόμο, ενδέχεται οι εγγραφές να κλείσουν νωρίτερα.

Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή, πρέπει να καταβληθεί το αντίστοιχο αντίτιμο εντός 48 ωρών από την υποβολή της δήλωσης.

 

Ατομικά

Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30χλμ.: 20 ευρώ
Αγώνας Δρόμου 10 χλμ.: 15 ευρώ
Αγώνας Δρόμου 5 χλμ.: 10 ευρώ

Ομαδικά άνω των 10 ατόμων

Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30 χλμ.: 17 ευρώ
Αγώνας Δρόμου 10 χλμ.: 12 ευρώ
Αγώνας Δρόμου 5 χλμ.: 8 ευρώ

Ομαδικά ΕΟΛΣΜΑ-Υ και ΣΕΓΑΣ άνω των 10 ατόμων

Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30 χλμ.: 14 ευρώ
Αγώνας Δρόμου 10 χλμ.: 10 ευρώ

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Να σημειωθεί ότι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού θα πραγματοποιηθεί Ioannina Lake Run 2020, με απόφαση του υπουργού Χάρη Θεοχάρη.

Η συμβολική αξία της απόφασης είναι σημαντική, καθώς κατατάσσει τον αγώνα των 30 χλμ. γύρω από τη λίμνη Παμβώτιδα και τους παράλληλους παραλίμνιους αγώνες, στις διοργανώσεις που αναδεικνύουν και προβάλλουν τα πλεονεκτήματα της χώρας και της περιοχής στον τομέα του τουρισμού.

Άλλωστε, είναι ξεκάθαρο τα τελευταία χρόνια σε όλους τους εμπλεκόμενους ότι το Ioannina Lake Run δεν είναι απλώς ένα σημαντικό αθλητικό γεγονός, αλλά μια διοργάνωση που συνδέει τον αθλητισμό με τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τον εθελοντισμό, στοιχεία που όλα μαζί συνθέτουν ένα τουριστικό προϊόν με υψηλή προστιθέμενη αξία και συνθέτουν μια ολοκληρωμένη πρόταση για προσέλκυση επισκεπτών.

 

Το οικονομικό αποτύπωμα του Ioannina Lake Run
Το μισό εκατομμύριο ευρώ άγγιξε η συνολική οικονομική επίδραση του Ioannina Lake Run το 2019, επιστρέφοντας στην τοπική οικονομία 49 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που έλαβε η διοργάνωση σε χρήματα ή σε είδος από φορείς του ελληνικού δημοσίου.

Η εντυπωσιακή θετική επίδραση στον τουρισμό και την οικονομία των Ιωαννίνων αποτυπώνεται στην έρευνα που εκπόνησε η Real Time Events για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, το οποίο θέλησε να έχει ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα για τη συνεισφορά της διοργάνωσης στην τοπική οικονομία.

Το πιο ενδιαφέρον εύρημα της μελέτης αποτελεί αναμφίβολα η τεκμηρίωση της συνεισφοράς του Ioannina Lake Run στην τοπική οικονομία, με το ποσό της συνολικής οικονομικής επίδρασης για το 2019 να φτάνει τα 469.579 ευρώ, χωρίς μάλιστα να υπολογίζονται τα έξοδα μετακίνησης και το σύνολο της δαπάνης των εντός νομού συμμετεχόντων, στη λογική ότι τα χρήματα αυτά είτε μπορεί να καταβλήθηκαν εκτός νομού είτε οι συμμετέχοντες θα τα δαπανούσαν σε άλλες δραστηριότητες εντός νομού, αν δεν υπήρχε η διοργάνωση.

Κατά συνέπεια, η οικονομική επίδραση βασίζεται στα έξοδα διατροφής, διαμονής και άλλων αγορών, καθώς και της οργανωτικής δαπάνης, που έφτασε τις 80.000 ευρώ, με τις 55.000 να κατευθύνονται στην τοπική οικονομία.

 

Το τουριστικό αποτύπωμα
Εκτός από το οικονομικό αποτύπωμα, η έρευνα εστιάστηκε και στο τουριστικό αποτύπωμα του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων, που είναι εξίσου σημαντικό, καθώς κάθε δρομέας εκτός νομού ταξίδεψε με 1,28 άτομα επιπλέον, ενώ για κάθε συμμετέχοντα από το εξωτερικό το ποσοστό αυξάνεται, καθώς τον ακολούθησαν δύο επιπλέον άτομα.

Κατά μέσο όρο οι Έλληνες εκτός νομού είχαν 1,35 νύχτες παραμονής στο νομό Ιωαννίνων και τρεις νύχτες οι αλλοδαποί.

Το 86,6% των εκτός νομού συμμετεχόντων διανυκτέρευσε στο νομό, με το 80% εξ αυτών να πληρώνει γι’ αυτή την υπηρεσία, κάτι που μεταφράζεται σε 3.780 πληρωμένες κλίνες.

Αντίστοιχα, οι αλλοδαποί συμμετέχοντες πλήρωσαν για 540 κλίνες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.

Το σύνολο των κλινών επί πληρωμή το Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης ανήλθε στις 4.320 κλίνες.

Η συμβολή της διοργάνωσης στην πληρότητα των κλινών επί του νομού των Ιωαννίνων ανέρχεται το Σάββατο (πριν τη διεξαγωγή του αγώνα) στο 37,8% επί του συνόλου της δύναμης των κλινών του νομού – βάσει των δημοσιευμένων στοιχείων του ΣΕΤΕ για το νομό Ιωαννίνων – ενώ η συνολική αναγωγή των πληρωμένων κλινών που χρησιμοποιήθηκαν για τρεις νύχτες ανέρχεται στο 54,7% επί του συνόλου των κλινών του νομού ανάγοντας το σε μία ημέρα.

 

Τα δυνατά «χαρτιά»
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και αρκετά ακόμη από τα ευρήματα της έρευνας, καθώς προκύπτει ότι ο Γύρος Λίμνης συμβάλλει αποφασιστικά στη βελτίωση του προφίλ της πόλης.

Οι συμμετέχοντες νιώθουν περήφανοι για τη συμμετοχή τους, με το 90% των ερωτηθέντων να κάνουν λόγο για ένα σημαντικό αθλητικό γεγονός,  ενώ 94,1% απάντησαν ότι είναι ένα γεγονός το οποίο συμβάλλει στην προβολή του νομού ως προορισμού αθλητικού τουρισμού.

Συνολικά 3.900 άτομα συμμετείχαν σε έναν από τους επτά δρόμους που διοργανώνονται στο πλαίσιο του Γύρου Λίμνης, με σημαντικότερο των αγώνα των 30 χιλιομέτρων γύρω από την Παμβώτιδα.

Ξεχωρίζει το γεγονός ότι δύο στους τρεις προήλθαν εκτός του νομού Ιωαννίνων.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει πως τουλάχιστον δύο στους τρεις συμμετέχοντες αισθάνονται υπερβολικά έως πολύ ικανοποιημένοι από την εμπειρία της διαμονής τους στο νομό Ιωαννίνων, ενώ ταυτόχρονα περίπου το 60% δηλώνουν υπερβολικά έως πολύ ικανοποιημένοι από την αναλογία των παρεχόμενων υπηρεσιών και της τιμής ανά διανυκτέρευση.

Σε ό,τι αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα, προκύπτει ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη διαδρομή και άλλα οργανωτικά ζητήματα, τα οποία, άλλωστε, αποτυπώνονται και ως προς τους βασικότερους λόγους συμμετοχής.

Τα δυνατά, όμως, χαρτιά του αγώνα είναι η διαδρομή, καθώς το 90% των συμμετεχόντων θεωρούν ως βασικό πλεονέκτημα το σχεδιασμό της διαδρομής γύρω από τη λίμνη και η σταθερή ημερομηνία διοργάνωσης το προτελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, καθώς το 45,4% θεωρεί ως βασικό λόγο συμμετοχής το ότι ταιριάζει χρονικά με την προετοιμασία του για το Μαραθώνιο της Αθήνας το Νοέμβριο.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media