Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Ιωάννα Δρέττα: «Η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, Marketing Greece και ΕΟΤ, θα έπρεπε να είναι το αυτονόητο»

«Η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, Marketing Greece και ΕΟΤ, θα έπρεπε να είναι το αυτονόητο και συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Μόνο εδώ είναι κατακριτέα, για ό,τι σημαίνει αυτό για τη διεθνή προβολή της χώρας».

Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων, η Ιωάννα Δρέττα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ».

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Δρέττα

– Για πρώτη φορά, αυτό δεν έγινε ούτε στα χρόνια της κρίσης, ο τουρισμός μπαίνει στο κέντρο μιας τυφλής αντιπαράθεσης. Και αυτό είναι τρομακτικό, γιατί μιλάμε για το βασικό αιμοδότη της ελληνικής οικονομίας. Όταν βάλλεται ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Marketing Greece με σειρά fake news, βάλλεται ο ίδιος ο τουρισμός. Λυπάμαι πολύ που το λέω. Εμείς όμως θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Δεν μας αγγίζουν οι λάσπες.

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

– Εκτιμώ ιδιαίτερα την πείρα, τις ικανότητες, τη διάθεση συμμετοχής του ΕΟΤ σε όλη αυτή την ιστορία. Φέτος, έχουμε κάνει μαζί δύο κοινές δράσεις. Πρώτον, την προώθηση του #greecefromhome, σε πλατφόρμες που δεν μπορούσε να το κάνει ο ΕΟΤ. H αξία αυτής της σύμβασης ήταν 99.000 + ΦΠΑ. Τη νόμιμη αμοιβή μας δεσμευθήκαμε να την επανεπενδύσουμε στο σκοπό της προβολής, όπως και βάλαμε άλλες 15.000 από δικούς μας πόρους. Άρα όχι μόνο δεν είχαμε κέρδος, επενδύσαμε και επιπλέον χρήματα στον ίδιο σκοπό. Δημιουργήσαμε ενός είδους σύμπραξη Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Το δεύτερο που κάναμε με τον ΕΟΤ ήταν η δημιουργία του σποτ που συζητάμε, το οποίο παραχωρήσαμε ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων και άρα δεν είχε κανένα κόστος για το Δημόσιο. Το ότι ο ΕΟΤ εκχώρησε μέρος του ρόλου του είναι ακόμα μία συνειδητή παραποίηση της αλήθειας, διότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, Marketing Greece και ΕΟΤ, θα έπρεπε να είναι το αυτονόητο και συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Μόνο εδώ είναι κατακριτέα, για ό,τι σημαίνει αυτό για τη διεθνή προβολή της χώρας.

 

– Έχοντας παρουσιάσει το πρώτο video, η εξέλιξή της θα συνεχίσει να εστιάζει στο ελληνικό καλοκαίρι, καθώς στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε και να χτίσουμε το απαραίτητο υλικό που θα συμβάλει στο να αναδείξουμε το ελληνικό καλοκαίρι ως mega brand στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Μέρος αυτού του υλικού θα είναι και τα επόμενα σποτ. Πέρα από το video που ετοιμάζουμε για τον εσωτερικό τουρισμό, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και τη δημιουργία επιπλέον ταινιών.

 

– Το βίντεο απευθύνεται στο διεθνές κοινό, ας μην κάνουμε το λάθος να το κρίνουμε μέσα από τα δικά μας μάτια, κάτι που συχνά γίνεται στον τουρισμό. Έως σήμερα, μία εβδομάδα μετά την παρουσίαση, έχει τρέξει οργανικά με πολύ μεγάλη απήχηση, 3.000.000 reach και πολύ μεγάλο engagement (7%) και στο διεθνές κοινό, 100% θετικό έως πολύ θετικό sentiment. Σε όλες τις χώρες καταναλώνεται πολύ, αλλά στις ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ρουμανία πολύ περισσότερο.

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Δρέττα στο kathimerini.gr.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media