Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

Ιωάννα Δρέττα: Στόχος της Marketing Greece είναι να μεγαλώσουμε την αγορά για όλους

Η αύξηση της ταξιδιωτικής δαπάνης ανά διανυκτέρευση, η καταπολέμηση της εποχικότητας και η προβολή της χώρας στο εξωτερικό, είναι οι προτεραιότητες της Marketing Greece, ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλός της Ιωάννα Δρέττα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ».

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Δρέττα

1. «Η προβολή που έχει η χώρα από τις δράσεις της Marketing Greece είναι πολύ μεγάλη και δρα αθροιστικά με τις δράσεις του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, αλλά και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που έχει τα μεγάλα κονδύλια προβολής. Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Χρόνο με το χρόνο βλέπουμε μεγάλη διαφορά στο πόσοι συμμερίζονται αυτήν την άποψη. Άλλωστε, η διεθνής τάση στην ανάπτυξη και στο marketing προορισμών είναι οι συνέργειες και η οργανική και ουσιαστική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα».

2. «Έχουμε στη διάθεσή μας στοιχεία και μελέτες, κυρίως μέσω του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, που μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε στοχευμένα και, ως εκ τούτου, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Γνωρίζουμε καλά, λοιπόν, τη μεγάλη εικόνα, ενώ ταυτόχρονα και παράλληλα έχουμε την τεχνική κατάρτιση να εκτελούμε σε υψηλό επίπεδο όλες τις δραστηριότητες. Το σημαντικότερο όμως όπλο μας, δομικό στοιχείο της εταιρείας, είναι η στρατηγική μας απόφαση να χτίζουμε διαρκώς συνεργασίες, συμμαχίες και συνέργειες».

3. «Η στρατηγική της εταιρείας τηλεγραφικά θα σας έλεγα ότι συνοψίζεται στην προσπάθειά μας να «μεγαλώσουμε την αγορά για όλους». Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μέσα από τη βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης. Δηλαδή, αύξηση της ταξιδιωτικής δαπάνης ανά διανυκτέρευση, άμβλυνση της εποχικότητας του τουρισμού, πιο ομοιόμορφη γεωγραφική κατανομή του εισοδήματος στη χώρα. Και όπως καταλαβαίνετε, μεγαλύτερη αγορά σημαίνει μεγαλύτερα οφέλη για όλους».

4. «Επειδή όλες οι καμπάνιες μας είναι ψηφιακές, τα αποτελέσματά τους είναι πολύ συγκεκριμένα. Η αξιολόγησή τους, όμως, δεν είναι μονοσήμαντη. Εμείς διαλέγουμε να πείθουμε για το αποτέλεσμα και μεθοδολογικά. Προσπαθούμε συνεχώς να ενημερωνόμαστε για τις παγκόσμιες τάσεις προβολής και προώθησης, να ανακαλύπτουμε και να χρησιμοποιούμε νέες προσεγγίσεις και να χαράζουμε το δρόμο που ταιριάζει στο προϊόν της χώρας μας. Δημιουργούμε βήμα βήμα μια ιδιαίτερα σημαντική υπεραξία στο χώρο της επικοινωνίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Δρέττα στο kathimerini.gr.


Marketing Greece
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) είναι ο βασικός μέτοχος με ποσοστό 80,43%, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) με ποσοστό 16,6%, ενώ συμμετέχει και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) με ποσοστό 1,97% στην Marketing Greece, η οποία έχει ως στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.