Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Ιωάννα Δρέττα: «Η Ελλάδα είναι αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι»

Η χώρα µας σε σχέση µε τον ανταγωνισµό «γράφει» πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα, όταν υπάρχει η επαφή µε τον άνθρωπο, αναφέρει η Ιωάννα ∆ρέττα, η διευθύνουσα σύµβουλος της Marketing Greece σε συνέντευξη που παραχώρησε στη δημοσιογράφο Έφη Καραγεώργου για την «Ηµερησία» (ένθετο στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ»).

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Δρέττα

1. «Η Marketing Greece είναι µια µη κερδοσκοπική εταιρεία για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Αναπτύσσουµε συνεργασίες µε ιδιωτικούς και δηµόσιους φορείς και µέσα από το σχεδιασµό και την υλοποίηση καινοτόµων ενεργειών προβολής προβάλλουµε τόσο τους ελληνικούς προορισµούς όσο και τις εµπειρίες που προσφέρει η χώρα µας στους επισκέπτες. Αποτελούµε µια καινοτόµα προσπάθεια, µε 100% ιδιωτική χρηµατοδότηση, όπου εργαζόµαστε για το δηµόσιο όφελος».

2. «Η µοναδικότητα της καµπάνιας «Oh, My Greece | Unlock the feeling» έγκειται στο ίδιο το µήνυµα που επικοινωνεί, που είναι η επαφή, η οικειότητα µε τον άνθρωπο. Είναι το χαρακτηριστικό που την ανέδειξε και κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και να αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από την πρώτη στιγµή. Η νέα ταινία της Marketing Greece «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εµπειρία στην Ελλάδα και εστιάζει στα συναισθήµατα που βιώνει ο επισκέπτης στη χώρα µας. Συναισθήµατα που προκαλούνται από τη φιλική, αυθεντική και αυθόρµητη υποδοχή και αντιµετώπιση που απολαµβάνει σε όλους τους προορισµούς της χώρας όλο το χρόνο. Πραγµατεύεται, δηλαδή, το αίσθηµα της ελευθερίας που νιώθει ο επισκέπτης και, όπως πολύ εύστοχα έχει σηµειωθεί, η καµπάνια «µιλάει» για την Ελλάδα, η οποία δεν περιορίζεται απλώς σε αυτό που βλέπει κανείς, αλλά επεκτείνεται και σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι. Και αυτή είναι η µαγεία της χώρας µας».

 

Δείτε το video της καμπάνιας

3. «Για το 2019 έχουµε θέσει στο επίκεντρο των δράσεών µας τον άνθρωπο και την ανάδειξη της αξίας του στο destination marketing. Οι διεθνείς τάσεις υπογραµµίζουν το ανθρώπινο στοιχείο ως το κύριο στοιχείο αυθεντικότητας και στην Ελλάδα έχουµε ήδη το προβάδισµα. Η χώρα µας σε σχέση µε τον ανταγωνισµό «γράφει» πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα, όταν υπάρχει η επαφή µε τον άνθρωπο.

Παράλληλα, έχουµε ήδη ενεργοποιήσει ακόµα ένα µεγάλο project που αφορά τον επανασχεδιασµό και την αναβάθµιση της πλατφόρµας µας, discovergreece.com, το βασικό όχηµα πάνω στο οποίο αναπτύσσουµε τις καµπάνιες προβολής της Ελλάδας. Στόχος µας είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των περισσότερων από 15.000 επισκεπτών την ηµέρα, καθώς και η ουσιαστική επιρροή στη λήψη απόφασης του ταξιδιώτη, σε διαφορετικά στάδια του ταξιδιού».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Δρέττα στο ethnos.gr.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας