Με αύξηση του τζίρου κατά 1,3%, σε σχέση με το 2019, θα κλείσει η χρονιά για την ξενοδοχειακή επιχείρηση Ελούντα Α.Ε., ιδιοκτήτρια τριών πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελούντα της Κρήτης, του Elounda Peninsula, του Elounda Mare και του Porto Elounda, σύμφωνα με τον Ηλία Κοκοτό, το διευθυντή πωλήσεων και marketing και μέλος του Δ.Σ. της ιδιοκτήτριας εταιρείας.
Σύμφωνα με τον κ. Κοκοτό:
– Στο σύνολο για τα τρία ξενοδοχεία μας είμαστε πάνω 1,30% σε τζίρο σε σχέση με το 2019 και σ’ αυτό έπαιξε ρόλο ότι πουλήσαμε σε υψηλότερες τιμές και επίσης δεν κάναμε καθόλου προσφορές και εκπτώσεις ειδικά στα ακριβά μας ξενοδοχεία, δεν μπήκαμε σε αυτή τη λογική.
– Η άνοδος του τζίρου μας οφείλεται στις μεγάλης διάρκειας διανυκτερεύσεις στις μεγάλες βίλες του Peninsula.
– Οι μήνες Σεπτέμβριος και Οκτώβριος επίσης κινούνται ανοδικά, ενώ το συγκρότημα του Peninsula -με τις 60 βίλες και σουίτες πάνω στη θάλασσα- είναι πάνω κατά 60% σε σχέση πάντα με το 2019.
– Το Peninsula ήταν το πρώτο ξενοδοχείο που άνοιξε στην Κρήτη στις 27 Απριλίου, ήταν γεμάτο από το Μάιο και θα κλείσει στις 7 Νοεμβρίου. Το Elounda Mare άνοιξε Μάιο και θα κλείσει τέλος Οκτωβρίου, ενώ το Porto Elounda άνοιξε τέλη Ιουνίου και θα κλείσει επίσης στο τέλος Οκτωβρίου.
– Η μέση τιμή δωματίου για το Peninsula είναι στα 960 ευρώ (στα 1.500 ευρώ η μέση τιμή για Ιούλιο και Αύγουστο), για το Elounda Mare στα 550 ευρώ και για το Porto Elounda στα 350 ευρώ τη βραδιά.
– Οι πληρότητες, τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο διατηρήθηκαν πάνω από το 90%, οι μεγάλες βίλες είχαν γεμίσει από πάρα πολύ νωρίς και ήταν πολλά τα request που δεν μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε.
– Θεωρούμε ότι όταν κάτι είναι μοναδικό, είναι καινούριο γιατί τώρα ανακαινίσαμε τα ξενοδοχεία μας, δεν είναι η προσφορά ο τρόπος να προσελκύσεις τον πελάτη, είναι άλλοι οι λόγοι που θα σε επιλέξει. Τελικά αυτό λειτούργησε υπέρ μας και πρέπει να είναι ένα στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό, δηλαδή να μην λειτουργεί με τη λογική των εκπτώσεων και των προσφορών –όπως κάνει η Τουρκία-, είναι πιο σημαντικό να επενδύσεις στην ιδιαιτερότητα και στο υψηλό σέρβις παρά να κάνεις συνεχώς προσφορές.
Πηγή: www.mononews.gr