Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

HotelBrain: Μεγάλη προβολή της Μυκόνου από το #GirlsGanginMykonos project

Μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία του #IntimissimiLovesSantorini project, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως «η πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας», συγκεντρώνοντας περίπου 30.000.000 views σε ένα 48ωρο, η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain πρωτοστατεί και φέτος στη σύνδεση της ξενοδοχίας και της μόδας.

Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με την Calzedonia στο #GirlsGanginMykonos project. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, το διάσημο για το lifestyle του «νησί των ανέμων», καθώς και εννέα συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία υποδέχονται 13 διεθνείς bloggers, οι οποίες θα φωτογραφηθούν και θα βιντεοσκοπηθούν για τις ανάγκες της παγκόσμιας digital advertising campaign #GirlsGang του μεγάλου ιταλικού fashion brand Calzedonia.

Οι social media influencers, από τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και το Χονγκ Κονγκ, με περισσότερους από 10.000.000 followers σε instagram και facebook, φιλοξενούνται από τις 6 έως και τις 8 Ιουνίου στα συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία της Μυκόνου.

Το #GirlsGanginMykonos project, θα μεταδίδεται παράλληλα και καθ’ όλη τη διάρκειά του, ζωντανά από τον επίσημο Instagram λογαριασμό της Calzedonia.

Τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain και τα οποία συμμετέχουν στο #GirlsGanginMykonos project είναι: Absolut, Archipelagos, Casa del Mar, Delight Boutique, Dreambox Mykonos Suites, Kirini My Mykonos Retreat, My Mykonos, Mykonos No5 και Mykonos Princess.

Πηγή: www.newmoney.gr