Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

ΗotelBrain: Επέκταση στα Βαλκάνια

HOTELBRAIN4

 

Την είσοδο της στην αγορά της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, με την ίδρυση γραφείων στο Βελιγράδι, καθώς και με τη σύναψη δύο συμφωνητικών διαχείρισης ξενοδοχείων και ενός ανάπτυξης, ανακοίνωσε η εταιρεία HotelBrain, που τα τελευταία 15 χρόνια εξειδικεύεται στο management boutique ξενοδοχείων και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Σε συνέντευξη Tύπου (φωτογραφία) που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Novi Sad της Σερβίας, όπου βρίσκονται και τα ξενοδοχεία με τα οποία υπογράφηκαν τα συμβόλαια με τη HotelBrain, ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος, τόνισε τη σημασία της ίδρυσης της HotelBrain Serbia & Montenegro για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, η οποία ήδη «μετρά» στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 120 συμφωνητικά διαχείρισης με πολυτελή ξενοδοχεία σε 38 προορισμούς σε έξι χώρες: Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Λίβανο και πλέον σε Σερβία και Μαυροβούνιο.

Όπως ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου στη σερβική πόλη, η HotelBrain θα διαχειρίζεται:

1. Το 5 αστέρων Hotel Park, στα περίχωρα του Novi Sad, με 225 δωμάτια και πέντε εστιατόρια και bars.

Hotel Park

Hotel Park

2. Το αναγεννησιακό Hotel Leopold I, στις όχθες του ποταμού Δούναβη στο Novi Sad, με 50 δωμάτια, τρία εστιατόρια και wellness centre.

Hotel Leopold

Hotel Leopold

Επιπλέον η HotelBrain υπέγραψε συμφωνητικό development και στη συνέχεια διαχείρισης με το Villa Park, επίσης στο Novi Sad.

Το «παρών» στην εκδήλωση που οργανώθηκε στην πόλη της Σερβίας, έδωσε ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Αλέξανδρος Λαμνίδης, καθώς και πλήθος Σέρβων και Ελλήνων δημοσιογράφων. «Η HotelBrain είναι μια εταιρεία με υψηλά πρότυπα. Είναι τιμή μου να βρίσκομαι εδώ τη στιγμή που η εταιρεία επεκτείνεται στη Σερβία και το Μαυροβούνιο», ανέφερε ο κ. Λαμνίδης.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain Πάνος Παλαιολόγος, τόνισε ότι η εταιρεία διαθέτει τμήμα πωλήσεων, το οποίο αναζητεί διαρκώς νέες αγορές και tour operators, με στόχο την πληρότητα των ξενοδοχείων που διαχειρίζεται. Επιπλέον, το τμήμα μάρκετινγκ αναζητά νέους τρόπους προβολής διαδικτυακά, ενώ στοχεύει και στη βελτίωση της ιστοσελίδας της κάθε μονάδας.

Για την αγορά της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, μίλησε ο Νίκολα Σένεσι, διευθυντής διαχείρισης της HotelBrain για τα δύο αυτά κράτη, ο οποίος διευκρίνισε ότι: «Δεν θα ανοιχτούμε απότομα στην αγορά της Σερβίας. Θα μεταφέρουμε σταδιακά γνώση και θα επεκταθούμε με τακτική».

Πηγές: www.capital.gr, www.imerisia.gr

Φωτογραφίες: www.hotelparkns.com, www.leopoldns.com

Post Tags
Share Post