Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

HATTA: 42 χρόνια ενεργό μέλος στην ECTAA

Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων ΗΑΤΤΑ αισίως διανύει το 94ο έτος της συνεχούς δραστηριότητάς του, κάτι που τον κάνει το μακροβιότερο φορέα τουρισμού στην Ελλάδα.

Οι άνθρωποι που έκαναν το όραμά τους πράξη, σχημάτισαν τον ΗΑΤΤΑ και δημιούργησαν μια γέφυρα μεταξύ των τουριστικών πρακτόρων και της Πολιτείας.

Από τότε μέχρι τώρα, ο ΗΑΤΤΑ δεν έχει σταματήσει να συνενώνει την οικογένεια των τουριστικών γραφείων, με τα αρμόδια για τα θέματά της, υπουργεία.

Τα τελευταία χρόνια η δράση αυτή του ΗΑΤΤΑ εκτείνεται στις διεθνείς τουριστικές αγορές, σε Συνδέσμους συνεργάτες στο εξωτερικό, αποσκοπώντας στην επέκταση του πεδίου επιχειρηματικότητας των μελών του, κυρίως ως ενεργό μέλος της Ομοσπονδίας FedHATTA.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Τα τελευταία 42 χρόνια ο ΗΑΤΤΑ είναι ένα ενεργό μέλος στην ECTAA, το πανευρωπαϊκό όργανο των τουριστικών γραφείων.

Με ενεργή δράση και ηγετικές θέσεις στις θεματικές επιτροπές της, συνδέει τον ευρωπαϊκό με τον ελληνικό τουριστικό κόσμο και τους επαγγελματίες όλων των Ευρωπαϊκών χωρών και όχι μόνο, χωρών.

Η συνεργασία του ΗΑΤΤΑ με την FedHATTA δεν άφησε περιθώρια χαλάρωσης εν μέσω της πανδημίας.

Έτσι, μέσα στο 2020 διοργανώθηκε η φιλοξενία στην Αθήνα του προεδρείου της ECTAA που εφέτος γιορτάζει τα 60 της χρόνια.

Η συνάντηση αυτή έφερε ένα διπλό αποτέλεσμα για τη χώρα μας: Το 2020 η Ελλάδα ήταν ο αγαπημένος προορισμός (Preferred Destination) για την Ευρώπη – δυστυχώς η πανδημία και η παύση των ταξιδίων δεν ευνόησαν αυτή τη συνθήκη, όμως το 2021 ο ΗΑΤΤΑ στήριξε τη δράση του ΕΟΤ για ένα εκτενές Showcase στις Κάτω Χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τις χώρες της Σκανδιναβίας.

Η ECTAA και ο Ε.Ο.Τ. διοργάνωσαν αυτά τα Showcase και ο ΗΑΤΤΑ με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας FedHATTA, ήταν συντονιστικά παρών στις διαδικτυακές αυτές παρουσιάσεις.

Οι παρουσιάσεις της Ελλάδας και των υποδομών της σε θεματικούς τομείς του τουρισμού, έγιναν προσεγμένα και προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επαγγελματιών στις ομάδες χωρών, που αποτελούν και χώρες – στόχους για την τουριστική καμπάνια.

Αλλά η όλη διαδικασία της διεξαγωγής αυτής, επιβεβαίωσε κάτι σημαντικό: Όσα χρόνια κι αν περάσουν, το όραμα είναι πάντα νέο και ζωντανό.

Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς το βίντεο που δημιούργησε η ECTAA για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες ως συμβούλους, ειδικά στην περίοδο που διανύουμε.

Είναι ένα κατατοπιστικό βίντεο, που εκφράζει απόλυτα τον κλάδο των τουριστικών γραφείων.

 

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post