«Οι ταξιδιώτες μπορούν μέσα από μια προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα της trivago να συγκρίνουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες, αλλά και τιμές για τα ξενοδοχεία. Έτσι μπορούν μέσα από τη χρήση της trivago να εξοικονομήσουν χρόνο, αλλά και χρήματα», αναφέρει μεταξύ άλλων η Χαρά Γεωργιάδου, Industry Manager της trivago για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Τουρκία, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο epixeiro.gr.
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της Χαράς Γεωργιάδου:
1. «H νέα θυγατρική της trivago, η trivago Hotel Relations GmbH, σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη και την ενίσχυση των απευθείας σχέσεων της trivago με τους ανεξάρτητους ξενοδόχους. Μέσα από αυτό το βήμα επιθυμούμε να επιταχύνουμε τη δυνατότητά μας να αξιοποιούμε σε ευρεία κλίμακα ένα υψηλής εξειδίκευσης διεθνές δυναμικό πωλήσεων και να οικοδομούμε ισχυρότερους δεσμούς με τους ξενοδόχους. Επιπρόσθετα η κίνηση αυτή μας επιτρέπει την ακόμη πιο στενή συνεργασία με τους ξενοδόχους και την καλύτερη υποστήριξή τους, ώστε να στεφθούν με επιτυχία οι στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν».
2. «Τα εργαλεία που προσφέρει η trivago στους ξενοδόχους – κάποια από τα οποία είναι δωρεάν και κάποια όχι – είναι ειδικά σχεδιασμένα βάσει των αναγκών των ξενοδόχων, έχοντας ως βασικό σκοπό να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο τους. Συγκεκριμένα, οι ξενοδόχοι έχουν τη δυνατότητα μέσα από το δωρεάν εργαλείο trivago Hotel Manager να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη και ελκυστική διαδικτυακή προβολή, την οποία μπορούν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο μέσα από την αναβαθμισμένη έκδοση trivago Hotel Manager PRO, το οποίο προσφέρει επιπλέον δυνατότητες προβολής αλλά και πρόσβασης σε στατιστικές πληροφορίες για το προφίλ των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου αλλά και για τον ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα μέσα από το εργαλείο Rate Connect τους δίνεται η δυνατότητα να ενισχύσουν τις άμεσες κρατήσεις τους, μειώνοντας ταυτόχρονα τα έξοδα διανομής τους. Τέλος, το Base7 Property Management System αποτελεί ένα σύστημα PMS το οποίο βοηθάει ουσιαστικά τον ξενοδόχο να απλοποιήσει και να αυτοματοποιήσει τις καθημερινές δραστηριότητές του, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία των πελατών του».
3. «Οι ταξιδιώτες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην online αναζήτηση. Αυτό δεν είναι απλά μια τάση, αλλά το δεδομένο. Επιπλέον, το διαδίκτυο αλλά και η τεχνολογία, παρέχει εύχρηστα και έξυπνα εργαλεία τόσο για τον ταξιδιώτη, όσο και για τον ξενοδόχο. Οι χρήστες – ταξιδιώτες μπορούν πλέον να συγκρίνουν πληροφορίες και τιμές σε πραγματικό χρόνο και να επιλέγουν το ιδανικό για αυτούς ξενοδοχείο, γεγονός που ενισχύει το βαθμό ανταγωνισμού ανάμεσα στα ξενοδοχεία, τα οποία με τη σειρά τους μέσα από τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων, μπορούν να γίνουν ακόμα καλύτερα και πιο ανταγωνιστικά».
4. «Οι ταξιδιώτες μπορούν μέσα από μια προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα της trivago να συγκρίνουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες, αλλά και τιμές για τα ξενοδοχεία. Έτσι μπορούν μέσα από τη χρήση της trivago να εξοικονομήσουν χρόνο, αλλά και χρήματα».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της Χαράς Γεωργιάδου στο epixeiro.gr.