Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

H Turkish Airlines παρουσιάζει την καμπάνια «Meet Europe’s Best»

TA

 

Ως η «Επίσημη Συνεργάτης Αεροπορική Εταιρεία» του UEFA EURO 2016, η Turkish Airlines παρουσίασε πρόσφατα την καμπάνια «Meet Europe’s Best», προάγοντας το φίλαθλο πνεύμα και τις ευρωπαϊκές κουλτούρες, λίγο πριν την έναρξη των αγώνων το προσεχές καλοκαίρι.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικές διαφημίσεις, αεροσκάφη με μοναδικά χρώματα, σειρά διαγωνισμών με δωρεάν εισιτήρια, αλλά και microsite αποκλειστικά αφιερωμένο στην καμπάνια.

Οι δραστηριότητες θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια του τουρνουά, με προβολές αγώνων σε ζωντανή μετάδοση σε επιλεγμένα αεροσκάφη της Turkish Airlines, «Fan Zones» στις γαλλικές πόλεις που φιλοξενούν αγώνες, ενώ η παρουσία της Turkish Airlines θα είναι επίσης διακριτή σε δημοφιλή σημεία της πόλης του Παρισιού.

Η καμπάνια φιλοξενείται στο microsite MeetEuropesBest.com, ειδικά σχεδιασμένο για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας. Το microsite θα δημοσιεύει αναρτήσεις από τους χρήστες των social media που θα χρησιμοποιούν το hashtag #EuropesBest. Οι φίλαθλοι θα ενθαρρύνονται να προβάλλουν τους μοναδικούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους στηρίζουν την ομάδα τους, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο hashtag, έχοντας παράλληλα την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή και διπλά εισιτήρια για έναν αγώνα του UEFA EURO 2016.

Για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την καμπάνια και την προβολή του διαγωνισμού, η Turkish Airlines συνεργάστηκε με το σκηνοθέτη μουσικών video clip του Χόλυγουντ Grady Hall, για τη δημιουργία επτά διαφημιστικών σποτ. Με τον τίτλο «Meet Europe’s Best», τα video clip προβάλλουν τον κόσμο των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών, σε συνδυασμό με τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει η Turkish Airlines.

Post Tags
Share Post