Στο «διαδικτυακό αέρα» βρίσκεται η νέα ιστοσελίδα της Αstir Beach (http://astir-beach.com/) του συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης, ενώ ξεκίνησαν καμπάνιες προβολής της πλαζ στα social media από την ΚSD.
Οι καμπάνιες για την πλαζ του Αστέρα υλοποιούνται στο Facebook, στο Τwitter, στο Ιnstagram, στο Foursquare και στο Google+.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τη σελίδα στο Facebook επισκέπτονται καθημερινά 980 μοναδικοί χρήστες. Στο Twitter έχει δοθεί έμφαση στο hashtag #astirbeach, στο Instagram δημιουργήθηκε λογαριασμός, ενώ στο Foursquare έχει ξεκινήσει διαδικασία ώστε να φτιαχτεί επίσημο Page μέσω του οποίου θα μπορούν να τρέχουν διαγωνισμοί και προσφορές.
Tο 1959, μόλις 25 χιλιόμετρα από την Αθήνα μια αμμώδης παραλία με πεντακάθαρα νερά περιτριγυρισμένη από πεύκα σε ένα κόλπο έκτασης 300 μέτρων στο Λαιμό της Βουλιαγμένης, γίνεται πλαζ με το όνομα «Αστέρας»…
Πηγές: www.kathimerini.gr, www.astir-beach.com